Kedai Avoska

Laman utama / Blog / Rangkaian Pyaterochka dari 21 hingga 27 Julai 2015

Dalam tindakan seterusnya "Pyaterochka" anggur, seperti biasa, semuanya berbeza, tetapi ada satu titik menarik dari program ini.

Tidak lama dahulu wain Sepanyol dari wilayah Aragon (Cariñena) jenama Monasterio de las Vinas muncul dalam rangkaian ini. Pengeluar - Grandes Vinos y Viñedos, menyatukan 5 koperasi. Pembotolan Monasterio San José de Aguarón.

Terdapat dua varian di kedai - Crianza 2008 (berumur di oak selama 6 bulan) dan Gran Reserva 2005 (berumur 24 bulan). Dan akan ada diskaun untuk salah satu wain ini. Tidak mungkin untuk mengatakan dengan tepat, buku kecil ini menimbulkan keraguan. Walaupun untuk harga dan untuk gambar itu pasti Krianza -

Tetapi teksnya berbunyi - "Monastereo de las Vinas Gran, cadangan". Apa maksud Grand Reserve dalam terjemahan? Tipu kemungkinan besar, dan ini bukan kali pertama Pyaterochka mengelirukan wain ini. Masih, nama-nama kompleks yang panjang. Baru-baru ini, acara VIP nampaknya sebaliknya. Harga 719 disebabkan oleh kesalahan Krianza, dan itu jelas ditujukan untuk Gran Reserva. Tetapi tanda harga dengan jujur ​​dikenakan pada Krianza. Jadi sekarang kita juga tidak tahu untuk apa tanda harga 349 akan ditetapkan. Bagaimanapun, siri ini tidak membosankan. Dan untuk Krianza, tentu saja, 349 adalah harga yang baik. Crianza - 89 mata dari Parker, Grand Reserves - 91 mata, yang dengan bangga dilaporkan pada kapsul botol.

Selebihnya dalam lima gaya biasa. Berkilau Sepanyol -

Amaranta Pink Moscato, merah jambu separa manis - 219 rubel. 325 rbl.

Amaranta White Moscato, separa manis putih - 219 rubel. 325 rbl.

Dihasilkan oleh Grupo de Bodegas Vinartis. Baru-baru ini dari siri ini Amaranta pink semi-kering mengambil bahagian dalam promosi, kini menjadi gemilang.

Kedua-dua pilihan wain dari Jerman Liebfraumilch, botol dan pakej -

Susu wanita kesayangan anda, separa manis putih, 1 liter - 229 rubel. 315 rbl.

Susu wanita yang dikasihi, separa manis putih, 0,75 liter - 229 rubel. 315 rbl.

Wilayah Palatinate. Terjemahannya tidak tepat sepenuhnya, tetapi terperangkap, apa yang boleh anda lakukan. Pada musim bunga, harga diskaun adalah 20 rubel lebih tinggi.

Montmeyrac, separa manis putih - 199 rubel. 285 rbl.

Montmeyrac, separa merah manis - 199 rubel. 285 rbl.

Sesuatu kantin yang ditumpahkan oleh Les Grands Chais de France. Agak memalukan untuk memanggil wain seperti wain Monmeirak Perancis, tetapi bagaimanapun, negara asalnya adalah Perancis. LGCF botol semuanya untuk dieksport, jadi tahap kualiti sukar diramalkan. Tetapi pada prinsipnya, anggur seperti itu lebih ditujukan untuk tujuan masakan, bukan untuk minum..

Martiamo Bianco, vermouth manis putih, 0.5 liter - 279 rubel. 365 rbl.

Jenama Martiamo secara konvensional Itali, dihasilkan oleh Polini Group dari Projek ISSI Rusia. Maksudnya, alamat undang-undangnya adalah bahasa Itali, dan yang ada di mana ia benar-benar tumpah adalah rahsia yang ditutupi kegelapan. Walau bagaimanapun, harganya tidak pernah sederhana..

Wain Rusia dalam kendi liter -

Villa Grande, separa manis putih, 1 liter - 179 rubel. 240 rbl.

Villa Grande, merah separa manis, 1 liter - 179 rubel. 240 rbl.

Dihasilkan di Moscow Factory of Champagne Wines untuk kumpulan Rusia-Moldovan Dryada. Bahan-bahan: bahan anggur meja kering, mesti anggur pekat, antioksidan - sulfur dioksida. Ini lebih biasa di rangkaian BILLA, dengan harga potongan sekitar 200.

Wain Amaranta

Crossroads menjemput anda untuk membiasakan diri dengan katalog Amaranta di kedai dalam talian kami. Bandingkan kos pembekal yang disahkan oleh Amaranta di satu laman web.
Pembelian barang dari kategori "Alkohol" hanya boleh dilakukan dengan pengambilan sendiri dari kedai runcit oleh orang yang berumur sekurang-kurangnya 18 tahun.

Kelebihan kami

Penghantaran ke apartmen seterusnya
hari

Pelbagai produk

Jaminan kualiti produk

Faedah untuk ahli Kelab Crossroads

Wain separa manis putih berkilauan Amaranta White Moscato - ulasan

Wain berkilau Sepanyol, sedikit seperti Asti Mondoro.

Apa yang perlu ditulis pada malam Tahun Baru, jika tidak mengenai anggur berkilau (bagi saya ia adalah sinonim untuk sampanye)?

Saya mempunyai beberapa kegemaran yang saya lebih suka daripada yang lain - ini adalah Asti Mondoro - untuk majlis "istimewa", dan lebih murah, tetapi tidak kurang enak, Lev Golitsyn dan Abrau-Durso.

Tetapi anda selalu ingin mencuba sesuatu yang baru, jadi - berkenalanlah: Wain separa manis putih berkilau Amaranta White Moscato, Sepanyol.

Sebotol sampanye dengan isipadu 0.75 liter. dibeli di Pyaterochka dengan harga promosi 319 rubel.

Ini adalah wain bersoda, putih separa manis, 7% ABV.

Terdapat lebih banyak maklumat di bahagian belakang label.

Warna jerami ringan sampanye, dengan banyaknya gelembung perayaan.

Aromanya menyenangkan, anggur, tanpa kekotoran kimia dan ragi.

Rasanya seperti Asti Mondoro bagi saya - tetapi sedikit kurang manis. Tidak hairanlah - kedua-dua minuman ini berdasarkan Muscat of Alexandria, yang memberikan rasa dan aroma khas.

Kemanisan sederhana, menyenangkan, dengan sedikit warna madu. Gelembung menambah kekerasan ringan dan semangat pada minuman.

Gelas pertama sama enak dengan semua gelas berikutnya (saya mempunyai situasi seperti beberapa wain - gelas pertama nampaknya enak, tetapi yang kedua agak salah.).

Penamatnya menyenangkan dan tidak mengganggu. Sesuai untuk makanan ringan dan pencuci mulut. Kami minum dengan salad dan jeruk keprok)))))

Kerana ringan dan keracunan "darjah rendah" sangat halus))) Kepala tidak keruh, tidak cenderung tidur, sebaliknya, semuanya sangat ringan dan lapang ☺☺☺

Saya tidak menyedari akibat yang tidak menyenangkan pada waktu pagi, kepala saya teratur Perkara utama dalam meminum alkohol adalah sederhana ☺

Amaranta White Moscato akan menjadi hiasan yang sangat baik untuk mana-mana meja perayaan, ia lazat, ringan dan sangat lazat☺

Wain "Stemmari Moscato" (Stemmari) manis putih 0,75l Kandungan alkohol 9%

Aroma buah persik masak, buah-buahan tropika, bunga putih, badam dan madu. Rasanya lembut, bertubuh penuh, harmoni, sangat seimbang, rasa selepas buah. Warna anggur berwarna kuning, dengan kilauan emas, bersih dan berkilau. Gastronomi - pencuci mulut, buah-buahan, kek pasir. Suhu hidangan: 8-10 ºC.

Kod Kategori: 100
Kod Produk: 3598

Negara: Itali

Wilayah: Sisilia

Pengilang: "Nosio SPA"

Warna: Putih

Kandungan gula: Manis (100-120 g / dm3)

Alkohol: 9% vol.

Isipadu: 0,75 L

Mereka. Kod GR: ЛКдЦ

Kod bar: 854559000062

Harga yang dinyatakan hanya berlaku untuk pesanan melalui laman web "Vino-City" dan berbeza dengan harga di kedai runcit

Semua produk di kedai kami ditandakan dengan tanda khas persekutuan (FSM), penerangan mengenai kaedah pengesahan yang dipaparkan di laman web Perkhidmatan Persekutuan untuk Peraturan Pasaran Alkohol www.fsrar.ru

Anggur adalah minuman beralkohol yang diperoleh dengan penapaian alkohol penuh atau separa anggur atau jus buah, yang kadang-kadang ditambahkan alkohol dan bahan lain (ini disebut anggur yang diperkaya).

Wain mempunyai beberapa klasifikasi.

Dengan janji temu

mereka dibahagikan kepada kantin dan pencuci mulut: yang pertama digunakan sebagai tambahan perasa di meja, dan yang terakhir disajikan dengan makanan manis.

Mengikut warna

minuman itu dibahagikan kepada varieti putih, merah dan merah jambu.

Wain putih adalah minuman berkisar dari jerami ringan hingga teh atau ambar..

Wain merah dan rosé tidak mempunyai julat warna yang kurang kaya - dari ruby ​​ringan hingga delima yang kaya.

Anggur putih semakin gelap dari masa ke masa, dan sebaliknya, warna merah menjadi pucat, kerana bahan pewarna cenderung memendam. Yang terakhir, dengan cara ini, sama sekali tidak cacat dalam minuman, sebaliknya, ia berfungsi sebagai bukti yang boleh dipercayai bahawa produk ini benar-benar semula jadi..

Mengikut kualiti dan masa penuaan

membezakan antara wain muda, tua, tidak berumur, vintaj dan koleksi.

Kandungan alkohol dan gula

wain dibahagikan kepada meja (kering, separa kering dan separa manis), istimewa, atau diperkaya (kuat, pencuci mulut, minuman keras, dll.), berperisa dan berkilau (yang paling terkenal di antaranya ialah sampanye).

Anggur menyertai semua percutian dan acara khas.

Minuman lama ini tidak bertolak ansur dengan penggunaan sembarangan: terdapat etika wain khas, mengikut mana jenis minuman tertentu mesti digabungkan dengan hidangan tertentu.

Oleh itu, wain merah kering disajikan dengan daging lembu, domba, permainan, barbeku, daging babi rebus dan pilaf.

Wain meja putih sesuai dengan makanan pembuka, ikan ringan dan hidangan daging, dan wain semi-manis, separa kering dan kering semula jadi sesuai dengan sayur-sayuran.

Memasak makanan dengan wain adalah banyak profesional. Hanya tukang masak berpengalaman yang mengetahui jenis minuman ini untuk ditambahkan pada hidangan tertentu.

Selalunya, anggur digunakan sebagai ramuan dalam pengasam dan sebagai cecair untuk memasak, ia juga ditambahkan ke hidangan siap untuk memberi mereka aroma istimewa..

Minuman wangi ini mempunyai sifat terapeutik dan diet yang kuat..

Ia melegakan kerja dan nada.

Penggunaan wain untuk tujuan perubatan adalah kerana kandungan banyak bahan berguna di dalamnya. Ini adalah asid organik, fruktosa dan glukosa, mineral (magnesium, kalsium, fosforus, kalium, natrium), tanin dan vitamin kumpulan B, C dan P.

Wain merah lebih kaya dengan komponen berharga daripada putih.

Makan secara sederhana telah terbukti dapat mengurangkan kemungkinan terkena penyakit jantung kerana kandungan antioksidan yang tinggi..

Anggur juga mempunyai beberapa sifat antibakteria.

Sebaik-baiknya, selsema disyorkan untuk minum wain mulled - wain hangat dengan gula, cengkeh dan kayu manis.

Wain separa manis putih berkilauan Amaranta White Moscato

Produk menarik, menyusun mengikut kedai, penghantaran yang sesuai yang anda buka di bahagian ini akan memberi anda peluang untuk memesan barang hebat yang banyak tersedia dan tidak murah, memenuhi selera yang bertentangan. Kami dengan rela hati menawarkan peluang kepada pelanggan kami untuk membeli wain semisweet putih Amaranta White Moscato dengan melihat item seperti: pada nilai runcit rata-rata 3135 rubel dari pengeluar yang tidak ternilai Korres, Holika, Pole, Vinada, ceri indah. Kami sentiasa gembira melihat anda. Anda berpeluang membeli produk di Moscow, mungkin di Novokuznetsk, Samara, Nizhny Novgorod, St. Petersburg dan di wilayah lain di Rusia.

Bagaimana memilih wain jika anda tidak memahami apa-apa mengenainya.

Saya akan mengatakan dengan segera bahawa saya bukan sommelier atau pakar, tetapi saya suka minum pada waktu malam. Di samping itu, saya tidak mampu mengambil wain dengan harga 1000 rubel setiap botol, dan, seperti jumlah manusia yang banyak, saya bermula dengan anggur manis seperti Lykhny. Saya ingin memberitahu anda bagaimana saya berakhir dengan wain kering, dengan gambar, petua dan harga.

Pertama mengenai merah. Suka lebih manis - minum wain manis, separa manis, separa kering dan jangan menderita. Kita semua tahu bahawa ini tidak glamor dan anggur hanya boleh kering. Suka - nikmati, ingat untuk mencuba sesuatu yang baru.

Anda sama sekali tidak suka wain (bagaimana anda boleh minum masam ini, kan?), Tetapi sesuatu tiba-tiba mahukan sesuatu yang baru? Lihat sangria di tetrapakas. Don Simon 300r, dijual dalam lima, metro, spar, vinlab; Penasol

450r, terdapat di Spare. Jangan ambil sangria dalam gelas 1.75l dan yang lain selama 200r, ia menyedut.

Sekiranya anda menyukai Lykhny semi-manis Abkhazia, cubalah Amra dan Eshera separa kering mereka, kemudian keringkan Chegem dan terutama Rheda - semua orang yang mencubanya menghargainya. Dijual hampir di mana-mana, harga 400-500r.

Jangan ragu untuk mengambil wain Crimean, terutama Massandra, mereka pakar dalam wain pencuci mulut. Saya tidak dapat memberi nasihat khusus, saya tidak pernah menyukai mereka.

Adakah anda sudah mula terbiasa dengan rasa yang sedap? Kemudian saya akan memberitahu anda sedikit mengenai prinsip saya memilih wain. Secara kasar, anda boleh memilih mengikut asal geografi anggur atau varieti anggur dari mana anggur itu dibuat. Pilihan pertama: contohnya, wain Perancis - wilayah Bordeaux, Beaujolais, Languedoc, dll. Itali - Abruzzo, Piedmont, Tuscany, Sepanyol - Rioja dan sebagainya. Ia sudah sukar, bukan? Saya juga. Terus terang, biasanya dengan had botol sekitar 500 rubel (ya, wain dari Perancis dan Itali lebih mahal, ini bukan berita), mustahil untuk mengetahuinya. Rasa juga tidak begitu jelas. Pendek kata, ini bukan pilihan kami. Lihat, label menunjukkan nama kawasan - gambar hanya untuk pemahaman.

Jadi, pilih mengikut jenis anggur. Saya akan katakan dengan segera: quiche-mish, jari wanita adalah anggur yang boleh dimakan, mereka tidak membuat anggur dari mereka. Kami bercakap mengenai jenis anggur.

Merlot adalah varieti yang sangat lembut, mulakan dengan.

Vranac (Vranac) - rasa ringan dan santai. Ini adalah wain Serbia / Montenegrin, biasanya murah dan menyenangkan, saya sangat mengesyorkan.

Shiraz - serupa dengan merlot, tetapi lebih tart (baca - masam). Kegemaran saya.

Pinotage - lebih sukar, tetapi pada masa yang sama lebih kaya rasa, untuk peminat yang lebih maju membengkak.

Cabernet Sauvignon - terlalu kasar bagi saya, masam, nampaknya tidak cukup matang. Petikan dari wiki - KS memberikan wain dengan rasa yang sangat kaya dan rasa tinggi, terasa berat di mulut, setelah meneguk ada rasa langit-langit kering. Bagi saya, jadi sedikit timah.

Contoh khusus. Anggur lebih ringan pada mulanya. Lihat, etika mengatakan demikian - merlot, shiraz. Anggur boleh dari mana sahaja - Perancis, Australia, Afrika Selatan, ini sudah menjadi anggaran. Tetrapak biru - 300-400r, terdapat di spar dan vinlab. Tavernello, Itali - walaupun tanpa menentukan variasinya, tetapi juga sangat penting, 300-400r, dijual dalam lima, metro. Obikwa, Afrika Selatan - 300-400r, anggur yang sangat popular, selalu ada di kereta bawah tanah dan winelab. Saya sangat mengesyorkannya. Jinda-lee, Australia, lebih mahal - kira-kira 700r, nampaknya saya hampir di mana-mana.

Sedikit nasihat. Sekiranya anda ingin memahami citarasa, dengarkan apa yang anda suka dan apa yang anda tidak suka - cubalah keseluruhan barisan satu pengeluar. Lebih murah - obikva, lebih mahal - ginda-li yang sama.

Saya ingin mengatakan bahawa dari masa ke masa, rasa dan pemahaman anggur berubah, dan anda mula beroperasi bukan hanya dengan konsep masam / manis, tetapi anda merasakan nuansa rasa yang lain. Anggur ini sudah lebih kaya, lebih kuat, seseorang mungkin mengatakan lebih kuat, saya tidak tahan dengan anggur seperti itu, tetapi sekarang saya merasakannya. Akibatnya, saya mula memahami mengapa varieti yang sama boleh menelan belanja wang yang berbeza, iaitu sebenarnya - Saya merasakan perbezaan antara sebotol untuk 300 dan 700 rubel.

Akhir-akhir ini, gembira dengan anggur Beso de, Spain, 600r, metro dan Mill sellez dari Hardis, Australia, 700 rubel, vinlab. Dan kemudian, dan kemudian - shiraz.

Ringkasnya mengenai wain putih dan mawar. Bagi saya, jadi musim sejuk adalah waktu merah, musim panas berwarna putih dan merah jambu.

Tidak ada yang boleh dikatakan mengenai warna merah jambu - sejujurnya, saya tidak pernah berjumpa dengan teruk, tetapi saya tetap akan memberikan contoh. Tetrapak biru - 300r, spar, vinlab; El sarkas - 400-500r, menurut saya, ada di mana-mana. Nah, obikva, di mana tanpanya (hanya pengeluar yang paling banyak diteliti).

Wain putih. Pinot Grigio dan Sauvignon blanc adalah segala-galanya. Itali, Afrika Selatan, Chile, Montenegro - pilih mengikut kemungkinan anda (dari 400 rubel sepenuhnya) dan minum sejuk. Varieti ini lebih manis, lebih ringan dan sesuai dengan selera saya. Wain kering dan separa kering baik. Saya bahkan tidak akan memberikan contoh khusus di sini, prinsipnya, saya rasa, sudah jelas.

Segala kebaikan, anggur dan kucing yang baik!

Kemungkinan pendua dijumpai

whoa whoa whoa. dan di mana wain ilahi dunia baru. Chile, Australia, Peru! Santa Luz (khususnya anggur Carmenere) dengan rasa dan aroma yang kaya dan sedap. siapa yang tidak tahu: wain dunia baru sedikit lebih kuat daripada wain Eropah, lebih tebal dan lebih sedap. pergi sebotol

Saya tidak dapat membantu tetapi menambah 50 kopecks saya :)))
Terima kasih atas ulasannya, sedap dibaca :) Saya setuju sepenuhnya! :))))

Bagi mereka yang sudah memahami lebih banyak (daripada 0) - SPAIN! Ohhh, wain merah kering Sepanyol itu! Nektar ilahi, mereka senang diminum sendiri, walaupun tanpa makanan.
Saya boleh beri nama Turnero (Sudah tentu, bagi mereka yang menginginkan rasa yang lebih pelbagai) dan Marquis of Murrietsky (ya, secara peribadi, saya akan minum wain ini walaupun dengan pencuci mulut, sungguh luar biasa!).

Dari warna merah jambu, kegemaran saya setakat ini adalah L'Aviere. Pertama, beli 1 botol, dan kemudian segera dalam kotak, kerana anggur TIDAK AKAN CUKUP! Dalam erti kata yang paling tepat. "Draka_for_bottle" TM. Jangan main-main. Dan ini antara pencinta wain! Juga, kecuali jenaka :)))
Dari putih saya berani menasihati Sauvignon Gris. Bagi mereka yang sudah kurang minum Sauvignon Blanc :) Grey Sauvignon sedikit lebih masam dan "klasik / keras" daripada Sauvignon putih. Tetapi ikan dengan sos berkrim akan memaafkan anda;) Dan jika anda berjaya bosan dengan Blanc dan Gris, dan secara umum, maka Riesling dari German Pryum - dan setiap yang pertama akan marah kerana TIDAK Riesling - "tidak ada Rieslings yang luar biasa!"... Juga, kecuali jenaka :)

Sejujurnya, saya tidak tahu sama ada Turnero dan Marques de Murrieta dijual di Rusia. Tetapi jika ia dijual, maka beli, anda tidak akan menyesal :)
Ini adalah Hacienda el Ternero Reserva (saya mungkin ingat salah, tetapi, IMHO, ini adalah pendedahan yang panjang.) -
Dan ini adalah Marquis - http://www.lavinia.es/spree/products/8512/product/murrieta_r. (Saya biasanya menemui cadangan 2010)
Saya suka cadangan, mereka. serba boleh! :)
Saya katakan segera - lebih baik melakukan ujian pertama dengan daging, saya sangat mengesyorkan daging lembu. Wain segera mula berkelakuan berbeza daripada dalam mod solo :))))

ZyY: Kami mempunyai tanda harga sekitar 15-18 euro sebotol. Tanda harga runcit. Ketakutan mungkin kelihatan disukai oleh sesetengah orang, tetapi wain ini sangat berharga! Rasa sedap dijamin, sesuai untuk hampir semua daging "merah". Mereka tidak masam, tidak terlalu kering, tetapi, sebaliknya, memeriahkan makanan - dan hari raya :)

Tetapi saya suka wain Itali dan Sepanyol. Tidak kira berapa banyak saya mencuba bahasa Perancis, itu bukan milik saya, kerana mereka pahit atau sesuatu, untuk selera saya. Orang-orang Krimea juga tidak buruk, tetapi tidak semuanya. Doktor Krimea tidak begitu teruk dan tidak terlalu mahal. Tetapi Abkhazia dan Georgia entah bagaimana tidak masuk, walaupun orang Georgia lebih kurang, tetapi saya sama sekali tidak menyukai orang Abkhazia.

Sepertinya Perancis saya berair dan tidak tepu. Saya sangat suka bahasa Jerman dan Itali. Orang Sepanyol juga tidak buruk, orang Argentina agak serupa dengan mereka, tetapi masam. Secara amnya, anggur Crimean "Inkerman" adalah yang paling kagum antara yang dirasakan baru-baru ini. Rasa yang sangat kaya.

Saya sama sekali tidak menyukai Crimean Inkerman mereka. Dan saya lupa tentang bahasa Jerman. Suka wain putih Jerman, sangat lazat.

Saya minta maaf kerana tidak banyak topik, saya sendiri tidak minum sedikit, tetapi saya berminat dengan soalannya. bolehkah anda mencadangkan wain yang murah untuk digunakan semasa memasak daging dan lain-lain?

Dengan kehangatan di dalam hati saya teringat perjalanan saya ke Sepanyol, ketika saya dan ibu pergi bersiar-siar dan harganya termasuk lawatan ke kilang wain, lawatan penuh ke sana dan bilik-bilik yang besar. Sepanyol pada amnya adalah surga alkohol, wainnya murah di sana dan sangat sedap.

beritahu saya pengarang? Saya membaca tentang kedai Spar, anda bukan dari Tula secara kebetulan?
Oleh itu, saya perhatikan bahawa terdapat banyak gambar botol wain dengan penutup besi berpusing. Dari pengalaman saya sendiri, saya akan mengatakan bahawa apa yang saya rasakan dengan anggur seperti itu, ternyata tidak sedap, jadi boleh dikatakan...
Terima kasih atas catatan itu, saya menekankan sesuatu untuk diri saya!

Biar saya betulkan, hanya sekrup skru menunjukkan bahawa pembuat anggur menganggap anggur tanpa potensi untuk dikembangkan, oleh itu, untuk mengelakkan kontak wain dengan udara, dia memutuskan untuk meletakkan skru. Australia, Austria dan Jerman kini hadir dengan skru, 90% masa.
Hampir sama kisahnya dengan penyumbat plastik. Alsace hampir keseluruhannya berada di bawah palam plastik..

Oleh itu, anda betul, anda tidak perlu takut kepadanya.

Baru-baru ini, saya menjadi berminat untuk membuat minuman buatan sendiri. Moonshine terjejas dengan berbeza. Sudah tiba masanya untuk arak. Diperbuat dari isabella. Ternyata sangat baik. Sebelum ini, isteri saya hanya minum Cahors dan massandra, tetapi dia bermula dari 700 rubel. Saya mencubanya hari ini, dia menyukainya. Saya gembira sekali lagi simpanan dalam keluarga !

PySy: siapa tahu mengapa jika anda menambah soda pada wain semula jadi (saya mencuba tiga jenis merah), ia akan menjadi hitam ?

Perkara utama adalah tidak membiarkan pinotage terbuka selama empat jam, terutamanya jika anda telah mencapai kemahiran menolak, ia akan menjadi campuran termonuklear)

Terima kasih untuk siaran, menarik)

Maaf, saya tidak dapat mengetahuinya di sini. Adakah anda membaca catatan ini segar atau hanya dapat dilihat di Liga?

Ini adalah komuniti tertutup, hanya pelanggan yang dapat melihatnya, tetapi tidak dapat dilihat dalam keadaan segar atau panas.

Anda boleh meminta untuk cuba meminta moderator bergerak, tetapi bukan fakta.

Di Obikva, anda hanya boleh minum Sauvignon, dan jika anda mengambilnya sebagai salah satu pilihan paling mudah. Shiraz mereka sama mengerikan)

Wain Slovak

10 wain anti-krisis dari "Merah dan Putih"!

Villa Degli Olmi Corte Dei Rovi Prosecco Extra Dry 799.90 gosok (vivino 4,3 / 5)

Epal, pic, aksen bunga dan sitrus. Rasanya segar, seimbang, dengan nota sitrus, limau gedang, dan aksen mineral ringan. Di kedai "Red and White" anggur disajikan dengan harga eksklusif. Harga di kedai lain jauh lebih tinggi. Sesuai untuk musim bunga dan musim panas. Anda boleh mengambil kotak dengan selamat.

Villa Degli Olmi Corte Dei Rovi Pinot Grigio Spumante Ekstra Kering £ 4,99 (vivino 4.0 / 5)

Sparkling Pinot Grigio dari Villa Degli Olmi. Bunga-bunga, segar, berair, beraroma dan seimbang, dengan sedikit kepahitan seperti batu di akhir. Anggur berkilau yang sangat baik untuk setiap hari dan pilihan serba boleh untuk berpasangan dengan pelbagai rasa. Seperti wain sebelumnya - harga hebat! Juga terdapat dalam warna merah jambu - Pinot Grigio Rose.

Riondo Prosecco Spago Nero 599.90 gosok (vivino 3.9 / 5)

Bosan dengan Prosecco yang biasa? Ambil Riondo Prosecco Spago Nero dan jangan terintimidasi dengan penampilan botolnya, yang dipasangkan untuk minuman anggur. Seperti kata salah seorang rakan sekerja kami, "Kategori Prosecco Frizzante, secara sederhana, bukanlah yang paling popular di pasaran kami, tetapi inilah contoh yang kuat." Secara harmoni, holistik, indah. Minuman beralkohol hebat pada waktu petang yang panas.

Hans Greyl Sauvignon Blanc Blush Marlborough 629.90 gosok (vivino 4,1 / 5)

Rosé bertubuh pucat - Blush oleh Hans Greyl. Bagaimana warna Sauvignon Blanc putih pada warna merah jambu? Tidak ada rahsia dalam hal ini, varieti anggur Pinot Noir juga digunakan dalam penghasilan anggur ini. Seluruh kegemilangan New Zealand, aroma tropika yang subur (mangga, lychee), gooseberry, limau gedang merah jambu dan minerality ringan. Pink Sauvignon Blanc dari NZ bukanlah pengunjung yang sangat kerap ke pasar kami, dan memandangkan harganya, pembelian lebih dari wajar.

Tasik Chalice "The Nest" Sauvignon Blanc Marlborough 649.90 gosok (vivino 4,1 / 5)

Satu lagi Sauvignon Blanc dari Marlborough, New Zealand, kali ini berwarna putih. Harga hebat, bandingkan dengan Eropah (

$ 17) dan semuanya akan menjadi jelas. Khas, ceria dan cerah. Daun tomat, gooseberry, buah tropika, nektarin, keasidan renyah, keseimbangan yang sangat baik dan buah sitrus pada rasa selepasnya.

Römisches Weindorf Dr. Schnaider Riesling Lieblich 329.90 gosok (vivino 3.8 / 5)

Riesling dari Rheingessen (Jerman) selama 330 rubel, adakah ini mungkin? Mungkin, walaupun sukar dipercayai. Anggur dibuat dalam versi p / sl. Aroma buah-buahan dan keseimbangan gula dan asid yang baik. Tenang sedikit lebih sukar dan bersenang-senang. Dalam segmen harga ini, anda tidak akan dapat mencari analog, jika hanya Lizard Riesling dari Palatinate dengan harga 359.90

Casa Vitivinicola Tinazzi Coresei Garganega £ 3.99 (vivino 3.9 / 5)

Satu lagi pilihan belanjawan super, kali ini dari Veneto, Itali. Jeruk, buah batu ringan dan badam. Keseimbangan yang baik dan keasidan yang menyegarkan. Dalam kes yang jarang berlaku, anggaran Itali menunjukkan kualiti yang baik. Tidak ada yang mewah, tetapi bersih, kemas dan segar! Untuk berkelah musim panas atau pesta balkoni!

Barista Pinotage £ 9,99 (vivin0 4,0 / 5)

Wain ini tidak memerlukan pengenalan khas, "kad pelawat" pembuatan anggur Afrika Selatan - varieti anggur Pinotage telah menemui banyak peminat di seluruh dunia. Nama Barista (pakar pembuatan kopi) digunakan di sini dengan alasan. Pinotage ini adalah inti dari kopi dan coklat, serta nota berasap, secubit tembakau dan setetes plum masak dan jus ceri. Cerah, kuat, bertubuh penuh dan sedikit tidak terkawal. Anggur yang dikenang dari sip pertama. Barista Pinotage mempunyai harga yang sangat baik di kedai Merah dan Putih, kerana di hampir semua kedai sudah mencapai angka 1000 rubel.

Aetos Reserva Privada Cabernet Sauvignon £ 5,99 (vivino 4,0 / 5)

Sepatutnya Chili - cerah, oak, kaya. Maipo Cabernet Sauvignon khas. Beri hitam, ceri, lada hitam, vanila, tanin kasar. Nilai wang yang baik untuk peminat gaya.

Soto y Manrique La Vina de Ayer Garnacha £ 8,99 (vivino 3,6 / 5)

Kain halus, elegan dan mengalir - La Vina de Ayer Garnacha. Saya mengesyorkan anggur ini terlebih dahulu kepada wain "geeks" dan mencicipi pengalaman yang baik. Anda perlu memahaminya dan meminumnya, kami mencadangkan, dari gelas untuk Pinot Noir. Wine Advocate Vintage 2016 - 90 mata, Guia Penin Vintage 2016 - 92 mata. Beri kering, ceri, rempah, sedikit farmasi dan nota tanah. Garnacha mono-varietal maju yang sangat baik dari wilayah Castilla dan Leon, Sepanyol. Vintage 2016 berada di kemuncaknya, jadi kami mengesyorkan meminumnya segera. Harga Eropah yang hebat!

Ashton Kutcher dan Mila Kunis: Wain dan Covid

Banyak selebriti menggunakan popularitinya untuk membantu orang yang terkena penyakit Coronavirus. Tetapi tidak semua orang melakukannya seperti pelakon, dan pasangan suami isteri sambilan, Ashton Kutcher dan Mila Kunis. Mungkin kerana perniagaan mereka adalah mengenai arak.?

Di rangkaian sosial, pasangan terkenal itu mengumumkan pelancaran wain Quarantine Pinot Noir, yang dibuat di Oregon oleh pembuat anggur Sarah Cabot. Mereka juga menyatakan bahawa semua keuntungan dari anggur akan diserahkan kepada badan amal yang aktivitinya telah disahkan. Di beberapa kawasan, makanan tambahan akan diatur, kerana orang tidak mempunyai apa-apa untuk makan kerana karantina yang dikenakan, di suatu tempat peralatan perubatan yang diperlukan akan disediakan, yang tidak mencukupi kerana Covid-19 dan lain-lain.

Label itu sengaja dibiarkan putih sehingga pelanggan dapat melukis sesuatu di atasnya. Mila dan Ashton mencadangkan untuk menarik orang yang anda minum di sana.

Hasilnya, 2000 kotak terjual (2 botol berharga $ 50), yang menghasilkan keuntungan $ 1 juta! Permintaan untuk anggur seperti itu sungguh menakjubkan: 2-3 pesanan sesaat. Nocking Point mempunyai sejarah panjang berkolaborasi dengan kilang wain dan selebriti untuk memilih wain. Kini bersama Ashton Kutcher dan Mila Kunis, serta ladang anggur Battle Creek. Sangat bagus bahawa dengan cara ini ternyata menarik minat orang untuk bersedekah..

Kami tidak berkhidmat tanpa topeng

Jiran dari pintu masuk seterusnya. Alkanaut yang kekal. Kita mesti lari ke KB untuk bahagian tambahan. Tidak ada perkhidmatan tanpa topeng. Tidak, begitulah cara mereka berkhidmat, tetapi "perwakilan" ini berbau dan menjijikkan (diperhatikan secara peribadi, berdiri dalam barisan), oleh itu, khusus untuknya, mereka menunjuk cetakan mengenai perkhidmatan tanpa servis tanpa topeng. Saya pulang dari kerja semalam, mengeluarkan topeng yang sudah dibenci dan sudah dicuci dari leher saya di pintu masuk, saya nampak - mengerikan. Saya membuangnya ke tong sampah dan... seekor meteor, jaguar yang cepat terbang, layang-layang hitam, mabuk ini menerkam sampah, hampir dengan cepat mempunyai masa untuk mengambil alat yang sangat berharga untuknya, dan segera menghilang ke dalam sialan * nya. Nampaknya kali ini kakitangan KB masih perlu melayannya.

Wain dari bukan jenis yang paling biasa di "Pyaterochka"

Serre dei Roveri Gavi, Sartirano Figli Cantine e Vigneti, 2017, Piedmont

14.5 / 20 (84/100) Cortese adalah varieti semi-aromatik dan biasanya anggur dari wilayah Gavi mempunyai aroma yang kuat. Tetapi anggur ini agak neutral, bagi Cortese agak pucat, secara amnya ia tidak mempunyai kecacatan yang jelas, tetapi juga tidak bersinar dengan kelebihan istimewa. Pengeluar ini juga menguruskan kumpulan Sansilvestro, menghasilkan banyak wain, tetapi tidak berkualiti tinggi - jumlah pengeluarannya melebihi setengah juta botol, yang terletak di Piedmont, anggur, milik mereka dan juga dibeli. Sebaliknya "tanpa cadangan" daripada "menasihati" lebih banyak untuk 799 rubel.

Kenapa tidak? Premium Zin Zinfandel Contri, 2018, Puglia

15/20 (86/100) Bukan anggur yang agak buruk dan padat, agak manis, penuh sesak. Ceri, prun, coklat, tanin yang agak padat. Tentu saja, varietasnya adalah Primitivo, tetapi karena merupakan klon dari Tribidrag varietas Kroasia yang sama dengan Zinfandel Amerika, maka ini ditetapkan untuk tujuan pemasaran. Secara keseluruhan, cukup baik, seimbang walaupun kandungan alkoholnya tinggi, sangat mungkin untuk dicadangkan untuk berkenalan. 649 rubel.

Kenapa tidak? Premium Malvasia Nera, Contri, 2018, Puglia

15/20 (86/100) Ragam yang jarang sekali bahkan untuk kilang wain khusus, autochthon Itali Selatan, berkembang terutamanya di Apulia. Ragamnya jarang dibuat secara solo, kecuali wain rosé, lebih sering digabungkan dengan Primitivo atau Negroamaro. Varieti ini sangat khas untuk selai dan beberapa warna berdebu bersahaja dalam aroma wain. Wain ini umumnya menunjukkan gaya yang sama dengan Primitivo, padat, kuat, kuat, dengan kehadiran kayu ek yang ketara. Jem blueberry, configure, mulberry. Keasidan rendah, alkoholnya cukup ketara, tetapi secara keseluruhannya tidak buruk. 649 rubel yang sama.

Grillo, Barone di Bernaj, 2019, Sisilia

14.5 / 20 (83/100) Grillo sebagai varietas tidak pernah bersinar dengan eksklusif atau ekspresif khusus, dan untuk waktu yang lama, dan dalam jumlah yang banyak, ia ditanam hanya kerana hasilnya yang tinggi dan bersahaja untuk menghasilkan wain Sisilia yang diperkaya "Marsala". Varieti ini tidak mempunyai aroma yang cerah, tetapi mengumpulkan gula dengan mudah. Wain Grillo boleh mengandungi alkohol hingga 15-16 darjah dengan mudah dan pada masa yang sama mempunyai keasidan yang baik. Dalam kes ini, kami mempunyai wain yang cukup khas - aroma yang sangat neutral, wain musim panas yang sangat sederhana, walaupun harganya yang rendah mungkin kelihatan "tidak" berlebihan. Pengilangnya adalah salah satu kilang wain Sicilia terbesar, dengan jumlah pengeluaran lebih dari 4 juta botol, dengan semua petunjuk yang berkaitan. 399 rubel.

San Valentín Garnacha, Torres, 2017, Catalonia

15.5 / 20 (86/100) Garnacha bukanlah varietas langka, cukup popular di Sepanyol dan Perancis (Grenache), yang sering dibuat dalam bentuk tulennya, wain seratus peratus. Walaupun begitu, dalam penjualan yang banyak, di pasar raya, walaupun jenis ini agak jarang berlaku. Winery Torres adalah salah satu yang terbesar, tetapi pada masa yang sama, pengeluar wain berkualiti tinggi di Sepanyol, terutamanya di Catalonia. Malah wain yang berukuran besar seperti San Valentin dibuat pada tahap kualiti yang cukup tinggi. Sebagai pelbagai, Garnacha bertindak sebagai pembekal anggur ringan, tidak terlalu tebal, berwarna terang, dengan nota berasap dan hiasan. Mereka biasanya mengandungi nota ceri, kadang-kadang raspberry. Anggur ini cukup khas dari pelbagai jenis, semua aspek khas ada, keasidan tidak terlalu tinggi. 599 rubel.

Ponte Antico Trebbiano Rubicone, Cantine Sgarzi, 2019, Emilia-Romagna

14/20 (81/100) Trebbiano adalah varietas yang terutama digunakan untuk penyulingan dan penghasilan aras cognac sejauh tidak mempunyai aromatik yang jelas. Tetapi pada masa yang sama ia cukup membuahkan hasil dan tidak pilih-pilih mengenai cuaca, tanah dan keadaan lain. Di Emilia-Romagna dan kawasan sekitarnya, ia juga sering digunakan untuk pengeluaran wain. Hampir semua wain putih Itali Tengah yang terkenal seperti Orvieto, Frascati dan Est! Est !! Est. - ini adalah anggur, bahagian utamanya adalah jenis ini. Anggur ini hampir tidak pernah mempunyai aroma yang kuat dan terang, hampir selalu ia cukup padat, agak ringan, tidak terlalu alkohol, secara amnya, sangat sederhana dan sederhana. Anggur ini cukup khas - aromatik neutral khas, kepahitan sedikit, kismis putih, limau gedang putih, sedikit epal. Semuanya wain musim panas yang sangat sederhana dan sederhana. 279 rubel, 233 untuk promosi 5 + 1.

Premium Grüner Veltliner, Weingut Hagn, 2019, Lower Austria

15.5 / 20 (88/100) Gruner Veltliner! Saya telah berulang kali mengatakan bahawa ini adalah salah satu jenis Austria yang paling menarik, menyenangkan dan berkualiti tinggi. Dari semua wain yang disajikan dalam ulasan ini, ini mungkin yang paling menarik. Aromatik beri sederhana, sederhana, sedikit mineral. Menyenangkan, cukup penuh, tidak kompleks, tetapi pada masa yang sama anggur yang seimbang dan berkualiti tinggi. 599 rubel, 499 untuk 5 + 1.

Nero d'Avola, Villa Adriana, 2018, Sisilia

14.5 / 20 (83/100) Nero d'Avola adalah varieti autochthonous Sisilia, sangat, sangat popular dan meluas, yang hingga awal tahun sembilan puluhan mereka bekerja terutamanya sebagai bahan mentah untuk anggur besar-besaran, yang dijual secara pukal dari Sicily ke daratan Itali... Di sana ia dicampur dengan varieti tempatan dan menghasilkan anggur mereka tanpa petunjuk geografi. Sejak pertengahan tahun sembilan puluhan, varietas ini mendapat perhatian serius dan mulai menghabiskan lebih banyak usaha untuk penanaman dan peminuman, yang menyebabkan peningkatan kualiti anggur yang tajam dan cepat. Kini anda boleh menemui pelbagai jenis wain ini yang sangat tinggi. Tetapi arak khas ini lebih cenderung tergolong dalam kumpulan yang dihasilkan pada masa lalu - anggur yang agak pedas, agak pedesaan, kasar, tidak terlalu kaya, sedikit ceri, sedikit plum, chokeberry. Keasidan yang cukup tinggi, badan yang tidak terlalu padat, wain meja anadromous. Tiada cadangan. 399 rubel.

Cinque Bicchieri Bio Montepulciano d'Abruzzo, Sgarzi Luigi, 2018, Abruzzo

14/20 (80/100) Autochthon Itali lain, yang ditanam secara meluas di Abruzzo, Marche dan sebahagiannya di Umbria, Lazio dan zon tetangga, iaitu di Itali Tengah. Varieti ini menghasilkan anggur yang agak berwarna, biasanya tidak beralkohol dan agak tannic. Dalam arak khas ini, aromanya kuat dan tidak jelas - nota haiwan yang kuat, kios, warna asap, beri kering, chokeberry, blackthorn. Nada sayur-sayuran, tumbuhan dan haiwan sangat ketara. Amat kabur, tidak cemerlang secara umum, dan sangat kontroversial. 549 rubel.

Aligote Crimean, Inkerman, 2019, Crimea

15/20 (84/100) Saya melihat kebaruan relatif - varieti Aligote. Artinya, kedudukan itu sendiri bukanlah sesuatu yang baru, kilang anggur Aligote Crimean telah lama dibuat, ini adalah kedudukan baru untuk kedai. Anggur mempunyai hak untuk wujud - tidak padat, tidak tebal, tetapi bersih, kemas, tanpa kotoran, bahkan nota varieti, jika anda tahu apa itu, boleh didapati. Nada bunga dan quince, segar, kemas, tidak alkohol. 399 rubel.

Legends of Absheron Madras, Absheron Sharab, 2017

14/20 (81/100) Madras adalah varietas yang agak menarik - salah satu dari beberapa autokthon Azerbaijan, di mana pembuat anggur tempatan masih mencari pendekatan. Kilang anggur Absheron-Sharab adalah salah satu kilang wain utama yang sudah lama wujud pada zaman Soviet, pada tahun 1967. Ia terlibat dalam pengeluaran wain dan minuman keras dalam jumlah yang cukup luas dari anggur putih dan merah kering hingga brendi dan vodka. Secara umum, beberapa ketinggian pembuatan anggur tidak mencukupi, tetapi dia merasa sangat yakin pada segmen anggaran, mengekalkan nisbah harga-kualiti yang stabil. Anggur ini agak tart, kasar, dengan selai duri, chokeberry hitam, honeysuckle, rasa kayu manis, sangat sederhana, sedikit sudut, gaya lama. 329 rubel.

Vysoky Bereg Zweigelt pink dry, Kuban-Vino, 2019, Taman

15/20 (84/100) Walaupun Zweigelt agak muda - ia hanya dibesarkan oleh Fritz Zweigelt pada tahun 1922, hari ini ia adalah salah satu varieti merah utama di Austria. Pada awal abad ke-21, penanamannya mula meningkat dengan pesat dan sepanjang dekad 1999 hingga 2009, kawasan yang ditanam di Austria meningkat hampir 50%. Ini disebabkan oleh fakta bahawa walaupun dalam iklim yang agak sejuk, varietas menghasilkan wain yang sangat menyenangkan, segar, buah, tanpa alkohol. Sangat responsif terhadap keadaan yang berbeza dan memberikan pelbagai pilihan di tempat yang berbeza. Dalam keadaan yang lebih panas boleh menghasilkan wain yang cukup kuat dan padat, dan di kawasan yang lebih sejuk - sangat ringan dan nipis. Tidak bersahaja terhadap tanah, menghasilkan tinggi. Anggur khas ini sangat berry, mawar berry khas, dengan nada raspberry, ceri, strawberi, keasidan tidak terlalu tinggi, aroma murni yang jelas, merah jambu musim panas yang menyenangkan. 329 rubel.

Anggur berkilau Issy Moscato naik cl 0.75

Manis dengan nota buah masak yang dominan.

Polini Group Italia S.R.L.

  • << tab.title >><< productDetailReviewsCnt >>
  • 1
  • 2
  • 3

0,75 l., Rusia, Dagestan, 11,5%

0.75 L., Rusia, Kuban, 12%

0.75 L., Rusia, Kuban, 12%

0,75 l., Rusia, Kuban, 12,2%

0,75 l., Rusia, Kuban, 12,4%

0.75 l., Itali, 11%

Sekiranya anda belum menerima balasan untuk mesej anda, jangan risau, ia pasti akan dibaca.

Tanpa pengecualian, semua keluhan dan keinginan pasti akan diambil kira oleh syarikat.

Semua bahan di laman web ini hanya untuk tujuan maklumat dan bukan iklan.

Moscato PERLA DEL MAR wain putih manis 2013 vintaj

Anda boleh mengemukakan soalan yang anda minati mengenai produk atau kerja kedai.

Pakar kami yang berkelayakan pasti akan membantu anda.

Tab tambahan untuk menghantar maklumat mengenai kedai, penghantaran atau kandungan penting lain. Ini akan membantu anda menjawab soalan pembeli dan menghilangkan keraguannya mengenai pembelian tersebut. Gunakannya mengikut kesesuaian anda.

Anda boleh mengeluarkannya atau mengembalikannya dengan menukar satu kotak centang dalam tetapan komponen. Sangat selesa.

Wain bersoda Montefiore Moscato White Sweet 0.75l

Nama produk dalam bahasa Rusia: Montefiore Moscato White Sweet

Pengilang: Vinicola Decordi

Wilayah pengeluar: Veneto

Kami akan mengumpulkan dalam 30 minit

Nama produk dalam bahasa Rusia: Montefiore Moscato White Sweet

Pengilang: Vinicola Decordi

Wilayah pengeluar: Veneto

Maklumat lanjut mengenai Montefiore Moscato White Sweet

Wain berkilau warna jerami emas.

Wain berkilauan menunjukkan rasa manis dan menyegarkan dengan nuansa pic, nota bunga ringan dan rasa selepasnya yang canggih.

Wain bersoda mempunyai aroma segar, ditenun dari nota persik, bunga musim bunga dan pala.

Adakah anda tahu apa

“Penjelajah bawah air Jacques-Yves Cousteau pernah menemui sebotol anggur di dasar laut, yang berusia lebih dari 2000 tahun. Tidak dapat mengatasi rasa ingin tahu, penjelajah legenda membukanya, tetapi botolnya kosong. "

Adakah anda tahu apa

"Kognak Kizlyar dihargai oleh Peter the First. "Semasa anda minum arang, anda mahukan yang lain, anda minum yang lain, dan jiwa anda terbakar pada yang ketiga," tulisnya dalam salah satu catatan perjalanannya. Orang Perancis juga mengagumi minuman dari Kizlyar, walaupun mereka lebih suka memanggilnya "anggur anggur yang kuat."

Adakah anda tahu apa

"Jangan pernah lupa bahawa absinth adalah 70-75 darjah, jadi anda tidak boleh menyalahgunakannya, dengan cepat membawa kepada sirosis hati."

Adakah anda tahu apa

Gzhelka vodka diiktiraf sebagai jenama nasional yang paling popular. Keindahan alam Rusia terkandung dalam gambar baru vodka Gzhelka yang paling popular: hutan yang kuat, ladang yang subur, sungai yang telus - mewujudkan perasaan tak terhingga hidup dan kebebasan sepenuhnya. "

Adakah anda tahu apa

"Vodka adalah minuman beralkohol yang paling popular di dunia. Setiap tahun orang di Bumi minum sekitar 5 bilion liter vodka. "

Perunding kami akan membantu anda memilih minuman beralkohol ke meja atau sebagai hadiah. Dan juga akan menjawab sebarang pertanyaan anda mengenai wain.

Popular dalam katalog AM: Whiskey

Ulasan dan penilaian mengenai Montefiore Moscato White Sweet

Belum ada yang memberikan ulasan untuk produk ini..
Anda boleh menjadi yang pertama!

Beri maklum balas

  • Jualan
  • Wain
  • Champagne dan wain berkilau
  • Alkohol kuat
  • Bir
  • Cider
  • Minuman ringan
  • Koleksi AM
  • Aksesori
  • Produk

Pasar raya alkohol
Dunia yang harum - winmarkets di seluruh Rusia.

Harga, ciri dan penampilan barang di kedai mungkin berbeza dari yang dinyatakan di laman web. Potongan harga pada kad diskaun tidak berlaku untuk barang promosi dan barang yang bertanda "*" pada tanda harga di kawasan penjualan kedai. Winmarket "Aromatny Mir" tidak melakukan penjualan jarak jauh, penghantaran barang tidak dilakukan, pembayaran barang dilakukan secara langsung di kilang anggur "Aromatny Mir" sesuai dengan undang-undang semasa Persekutuan Rusia dan waktu operasi kedai, 24 jam dan penjualan minuman beralkohol jarak jauh tidak dilakukan. Maklumat mengenai barang yang disiarkan di laman web ini hanya untuk tujuan maklumat, periksa perincian pembelian barang di kedai "Aromatny Mir"

* Mesej "Harga rata-rata" menunjukkan maklumat mengenai harga rata-rata di semua kedai rantai di wilayah terpilih di mana produk yang ditentukan ada dalam stok. Harga sebenar produk di kedai mungkin berbeza dengan harga rata-rata yang dinyatakan baik ke atas dan ke bawah. Maklumat harga purata adalah untuk panduan sahaja..