Diet selebriti

Makanan Amerika adalah salah satu yang paling terkenal di dunia. Dia diikuti dari semasa ke semasa oleh model Amerika seperti Bonnie dan Rosemary, yang berjaya mengekalkan sosok yang ideal sepanjang karier mereka. Lebih-lebih lagi, pinggang Bonnie 55 cm, sementara Rosemary 61. Makanan Amerika kadang-kadang disebut diet Hollywood, kerana banyak bintang filem dan catwalk mengikutinya dengan jayanya. Makanan yang termasuk dalam makanan sudah tersedia. Dan yang penting, mematuhi diet Amerika, seseorang tidak akan pernah merasa lapar..

Makanan ini sesuai untuk orang yang menghabiskan banyak masa di dinding pejabat rumah mereka dan tidak selalu berpeluang untuk mengganggu makan tengah hari. Ia berlangsung tepat satu minggu, anda boleh menurunkan 3-4 kilogram. Yang paling penting, anda akan terbiasa makan dengan kerap dan tidak melewatkan waktu sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Makanan untuk makan tengah hari boleh disediakan di rumah dan dibawa ke tempat kerja.

Makanan Belanda adalah salah satu diet yang paling menyenangkan dan mudah berkat menu yang pelbagai. Anda pasti tidak akan lapar. Perkara lain adalah bahawa beberapa hidangan tidak biasa bagi kita, mahal, dan untuk memasak, katakanlah, vanila fla (puding) atau potongan daging domba Perancis, anda memerlukan sekurang-kurangnya kemampuan untuk memasak dan jumlah masa lapang yang mencukupi. Makanan Belanda berlangsung seminggu, di mana anda boleh menurunkan berat badan hingga 7 kg.

Diet Hollywood sangat popular dengan bintang filem Hollywood. Ini adalah diet yang berkesan dan cepat. Berkat diet Hollywood, anda akan menurunkan berat badan sehingga 7 kg dalam 10 hari! Tetapi anda tidak harus mengikuti diet ini selama lebih dari sepuluh hari - anda akan membahayakan kesihatan anda..

Diet dua belas hari agak mengingatkan pada diet popular Larisa Dolina dan diet 9 hari Margarita Koroleva, yang berdasarkan pada hari puasa dengan hanya menggunakan satu produk. Diet sedemikian sangat baik untuk menurunkan berat badan dengan cepat dan cukup berkesan, tetapi kerana kandungan kalori rendah, diet seperti ini sukar ditoleransi. Sekiranya anda masih dapat menjalani diet 12 hari untuk jangka masa yang ditetapkan, penurunan berat badan boleh menjadi cukup ketara dan mencapai 8-10 kg.

Sekiranya anda menghabiskan sepanjang hari bekerja dengan duduk di meja, maka tidak menghairankan apabila anda berkembang secara beransur-ansur. Untuk memperbaiki keadaan, kami mencadangkan anda mencuba diet baru. Tidak sukar untuk memerhatikannya: semua hidangan sangat cepat dan senang disediakan. Dalam 7 hari, anda dapat menghilangkan 4 hingga 6 paun tambahan.

Diet Dual Dutch Leslie dan Debbie Ash Diet direka khas untuk mereka yang ingin mendapatkan kembali berat badan yang diinginkan setelah melahirkan

Diet joki digunakan sekiranya anda perlu menurunkan berat badan dengan segera. Kesan diet ditingkatkan dengan lawatan ke sauna dan urut. Diet ini tidak dapat diikuti dalam jangka masa yang panjang - ini memberi kesan kuat kepada kesihatan anda..

Diet "Kesihatan" cukup seimbang dan tidak lapar. Makanan ini dikembangkan oleh pakar pemakanan Eropah, Maurice Malat.
Dan sejak sekian lama ia sangat popular di Eropah.

Kelebihan utama diet ini adalah bahawa ia terdiri daripada makanan yang berpatutan, mengandungi sayur-sayuran dan buah-buahan, namun, jika anda memutuskan untuk mematuhinya, ingatlah bahawa pengambilan makanan dalam diet ini diedarkan dengan ketat setiap jam.
Diet dirancang selama seminggu, di mana anda boleh menurunkan berat badan sebanyak 2-4 kilogram.

Hidangan zucchini adalah menu yang sempurna bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan. Mereka tidak hanya rendah kalori, tetapi juga berguna, kerana mereka membuang toksin dari badan dengan sempurna..

Terdapat pendapat bahawa diet kefir-lemon diciptakan oleh atlet yang, dengan bantuannya, mengurangkan berat badan sebelum pertandingan..

Asas dietnya adalah sup, resipi yang diberikan di bawah. Sup ini mendorong pembakaran lemak, dan anda boleh memakannya tanpa sekatan, jumlah yang diambil oleh perut anda.

Diet Kremlin adalah sejenis diet rendah karbohidrat. Secara umum, ini serupa dengan diet Atkins, namun, penganutnya harus sedar bahawa ia disederhanakan dan kurang seimbang..
Inti dari diet terdiri dalam menghitung penggunaan unit konvensional, yang diberikan kepada setiap produk makanan mengikut jadual.

Diet orang Cina, walaupun namanya, selain minum teh hijau tidak ada kaitan dengan tradisi diet orang Cina. Makanan Cina dikira selama 21 hari. Kaedah penurunan berat badan ini sangat sukar dan rendah kalori, tetapi kelebihannya adalah, walaupun terdapat sedikit penurunan berat badan (sehingga 5 kg), simpanan lemak yang ketara dapat dikurangkan dengan ketara. Dalam dua minggu pertama, diet Cina sangat relevan untuk menurunkan berat badan, kerana diet dalam tempoh ini akan dikurangkan dengan ketara.

Diet filem dapat digunakan untuk waktu yang cukup lama, kerana set produk penyusunnya mengandungi semua zat yang diperlukan untuk fungsi normal tubuh..

Makanan untuk mereka yang berumur lebih dari 30 tahun dirancang untuk kumpulan umur tertentu. Ini sangat logik, kerana lama-kelamaan tubuh kita berubah: pelbagai penyakit muncul yang tidak biasa untuk usia muda, keutamaan makanan diperbaiki, jumlah keadaan tekanan meningkat, dll., Yang diambil kira oleh diet untuk mereka yang berusia lebih dari 30 tahun. keadaan umum badan dan proses pencernaan, khususnya. Diet untuk mereka yang berusia lebih dari 30 tahun berusaha untuk mengambil kira semua ciri badan yang telah meninggalkan masa remaja.

Asas diet adalah makanan kaya serat - inilah serat yang menjadi asas tanaman. Nilainya untuk pencernaan yang baik telah disahkan oleh banyak kajian saintifik, dan ketiadaannya dalam makanan adalah salah satu penyebab utama kegemukan. Serat tidak mengandungi kalori, tetapi juga sangat baik untuk menurunkan berat badan. Makanan yang kaya dengan serat membersihkan badan dari toksin dan toksin dan mengikat lemak berlebihan.

Makanan ini dinamakan kegemaran ratusan wanita, yang dia bantu turunkan dari tujuh hingga tiga belas kilogram dalam waktu kurang dari dua minggu. Namanya juga begitu, mungkin kerana produk yang disyorkan untuk dimakan dalam masa dua belas hari masih digemari oleh beberapa orang.

Nama diet boleh mengelirukan bagi sesetengah lelaki yang menyalahgunakan alkohol. Anggur tentu ada dalam diet ini, tetapi hanya merah kering dan dalam jumlah yang sangat kecil.

Untuk menjadi cantik, anda hanya perlu dilahirkan pada masa yang tepat. Iaitu, pada zaman kita. Perkara utama adalah mengetahui dengan tepat apa yang anda mahukan dan bagaimana mencapainya. Anda boleh menjadi cantik dengan diet model fesyen.

Terdapat beberapa pilihan diet untuk model fesyen Perancis. Mereka tidak berbeza antara satu sama lain. Mereka berdasarkan penurunan ketara dalam jumlah karbohidrat dan lemak. pada masa yang sama, makanan protein dalam jumlah terhad, sayur-sayuran dan buah-buahan dibenarkan.

Diet madu dianggap salah satu yang paling lazat. Masih - setiap hari anda perlu makan madu. Tetapi selain ini, ia juga berkesan: setelah "makan" diet sedemikian selama dua minggu, anda dapat menurunkan berat badan hingga 6 kg. Pada masa yang sama, anda tidak akan mengalami kerosakan, kerana bersama dengan madu anda akan mendapat cukup karbohidrat. Dan jika anda cuba memburuk-burukkannya, selain sebagai badan yang langsing, anda akan menjadi pemilik kulit licin dan anjal.

Diet rendah kalori bulanan bertujuan untuk menormalkan selera makan secara beransur-ansur dan, sebagai akibatnya, menurunkan berat badan. Berkat diet ini, hanya dalam satu bulan anda boleh menjadi lebih ringan sebanyak sepuluh kilogram.

Seperti yang anda ketahui, model mempunyai sosok yang paling langsing dan anggun dan timbul persoalan - diet apa yang dimainkan oleh model untuk mengekalkan kecantikan tubuh mereka? Dan diet model yang popular membantu mereka menurunkan berat badan. Prinsip menurunkan berat badan ini agak rumit, tetapi, seperti yang kita tahu, kecantikan memerlukan pengorbanan..

Saya ingin memperhatikan bahawa sistem minus 60 bukan hanya diet, tetapi cara hidup yang harus diikuti selama bertahun-tahun. Penyokong diet berpendapat bahawa itu sama sekali tidak sukar, kerana badan dari masa ke masa sepenuhnya dibina semula ke rejim yang diinginkan dan ketiadaan makan malam sama sekali tidak menimbulkan rasa tidak selesa..

Sebilangan besar lelaki berfalsafah mengenai berat badan mereka. Oleh kerana kami tidak sesuai dengan seluar kegemaran kami, ini bermakna kami membeli seluar baru - lebih banyak lagi - dan melantiknya sebagai kegemaran. Tetapi jika ada perasaan tidak puas hati terhadap diri sendiri dan anda, misalnya, kerana perut anda sendiri, jangan selalu ada masa untuk menyedari zakar anda dalam jiwa anda, fikirkan apa dan bagaimana anda makan.

Diet bintang dan selebriti

Pemilik pinggang paling tipis 47 cm, Lyudmila Gurchenko, tidak pernah mematuhi sekatan makanan. Dia boleh makan kentang goreng pada lemak babi pada waktu malam, sandwic dengan mentega dalam jumlah yang tidak terhad dan pada masa yang sama selalu kelihatan hebat di panggung dan konsert. Tidak semua "bintang" bernasib baik dengan genetik, dan banyak orang awam harus menjaga diri mereka sendiri agar dapat muncul di hadapan orang ramai dalam semua kemegahan mereka. Bagaimana bintang menurunkan berat badan, apa yang menolong mereka dalam bentuk badan?

Anastasia Stotskaya - tolak 15 kg

Nastya tidak pernah dibezakan oleh rasa kurus yang menyakitkan, dia selalu seorang gadis dengan bentuk. Ketika Anastasia bergurau, dia hanya perlu melihat makanan supaya lemak tambahan segera muncul. Semasa mengandung, Stotskaya bertambah berat badan dan setelah kelahiran anak itu sampai pada kesimpulan bahawa sudah tiba masanya untuk melakukan tindakan yang sukar..

Untuk tahap pertama menurunkan berat badan, diet protein dipilih. Diet penyanyi itu merangkumi dedak oat, daging tanpa lemak, banyak air dan sayur-sayuran. Hasil diet ini adalah penurunan 8 kg dalam 2 minggu..

Bintang itu, yang masih tidak puas dengan berat badannya sendiri, memilih diet Aphrodite. Nastya belajar tentang cara menurunkan berat badan yang tidak biasa dari seorang wanita Yunani ketika dia sedang berehat di Yunani.

Menu diet sangat mudah: keju kambing dan timun. Secara keseluruhan, Anastasia kehilangan 15 kg dalam sebulan. Setelah melakukan tindakan radikal, penyanyi itu mulai mematuhi peraturan diet yang sihat..

Harus diingat bahawa penurunan berat badan berlaku di bawah pengawasan ketat seorang doktor keluarga dan, secara gabungan, ayah Nastya. Sebenarnya, pakar pemakanan tidak berpuas hati dengan diet protein, yang dianggap paling berkesan dan paling tidak selamat. Menurut doktor, protein yang berlebihan dalam tubuh dapat memprovokasi penampilan batu ginjal dan permulaan proses pembusukan protein di dalam usus..

Polina Gagarina - tolak 40 kg

Polina Gagarina mengakui bahawa sejak kecil dia cenderung berlebihan berat badan. Selepas kehamilan dan melahirkan anak, anak panah sisik menunjukkan 87 kg. Walaupun mempunyai kemampuan vokal yang baik, penyanyi itu tidak ditawarkan projek menarik. Ramai yang menyangka bahawa Gagarina tidak akan kembali ke panggung. Nasib baik, ini tidak berlaku. Tahun 2009 ditandai dengan kepulangan Polina seksi yang berjaya: imej baru, badan baru. Penyanyi, yang telah menurunkan berat badan 40 kg, telah menjadi teladan bagi banyak orang..

Menurut Polina Gagarina, dia memerlukan 7 bulan untuk menghilangkan 40 kg. Dasar untuk menurunkan berat badan adalah diet bergantian. Prinsip kaedahnya sangat mudah. Hanya satu jenis produk yang dibenarkan setiap hari. Menu penyanyi:

  • Hari pertama: nasi sahaja;
  • Hari ke-2: ayam sahaja;
  • Hari ke-3: hanya sayur-sayuran segar atau rebus.

Kitaran berulang sehingga hasilnya dicapai..

Batasan diet yang teruk dan pelajaran selama tiga jam dalam kemahiran tahap membantu Polina dari keldai yang comel untuk berubah menjadi kecantikan yang menawan dengan sosok pahat.

Rahsia pemakanan Vera Brezhneva

Selama 10 tahun, berambut perang seksi itu tidak memperoleh satu kilogram, walaupun Vera adalah ibu kepada dua gadis yang menawan. Pertama sekali, kelebihan dalam data genetik. Kedua, Brezhnev memantau dietnya dan menghabiskan banyak masa untuk melakukan latihan fizikal..

Penyanyi itu mengikuti diet yang terpisah, menolak makanan goreng dan semua yang digoreng. Sangat jarang makan gula-gula. Dia hampir berhenti minum kopi, minum teh tanpa gula, minum alkohol dalam jumlah kecil pada waktu yang jarang berlaku. Produk susu yang diperam adalah tetap di meja Brezhnev. Sayur-sayuran juga menjadi makanan kegemaran, tetapi Vera menghadkan pengambilan buah-buahan, hanya menyediakan jus dan jus segar dari mereka.

Menurut pakar pemakanan, diet Vera Brezhneva hampir sempurna. Ia memastikan bekalan nutrien ke badan dan tidak membahayakan kesihatan. Dan prinsip pemakanan berasingan disetujui oleh banyak doktor..

Diet Berbahaya Cornelia Mango

Cornelia Mango dapat menurunkan 4 lusin kilogram, tetapi kaedahnya berbahaya untuk diulang. Seorang penyanyi dengan penampilan eksotik selalu curvy. Beratnya melebihi 100 kg. Untuk menurunkan berat badan, Cornelia mula mengambil pembakar lemak dan makanan tambahan sukan. Gadis itu mula melihat penurunan selera makan. Latihan fizikal yang kerap tidak membuatnya lelah, Cornelia tidur selama 4 jam sehari, berat badannya hilang dengan cepat. Secara keseluruhan, gadis itu kehilangan 40 kg.

Keadaan penyanyi muda itu menimbulkan kebimbangan kepada ibunya. "Loceng" terakhir adalah pengsan Cornelia. Gadis itu dengan cepat dibawa ke hospital, di mana dia didiagnosis mengalami dehidrasi, keletihan badan..

Keputusan diet bintang

Terdapat pelbagai resipi penurunan berat badan dari bintang dan selebriti. "Penjaga cuaca di rumah" Larisa Dolina lebih suka kefir, Victoria Beckhem - sashimi, Taisiya Povaliy makan nasi selama 3 hari, daging selama 3 hari, buah-buahan dan sayur-sayuran selama 3 hari, dan seterusnya. Tidak semua kaedah menurunkan berat badan selamat, dan sebelum anda mulai mengikuti diet "bintang", anda harus mendengar badan anda dan berjumpa doktor. Dengan pendekatan dan akal sehat yang tepat, diet bintang dapat membantu anda mengatasi masalah berat badan berlebihan..

Diet berbahaya: apa yang dilakukan bintang untuk menurunkan berat badan

Apa yang anda kaitkan dengan ungkapan "diet bintang"? Tentunya dengan petua menyelamatkan nyawa yang akan membantu anda menurunkan berat badan dengan cepat dan selamanya - sama seperti bintang. Tetapi pada hakikatnya, semuanya tidak begitu cerah - di Internet anda boleh mendapatkan banyak nasihat daripada bintang-bintang yang telah kehilangan berat badan dalam masa yang singkat. Dengan kos kesihatan anda sendiri. Mari kita fikirkan diet selebriti berbahaya mana yang lebih baik untuk tidak cuba diulang.

Diet bintang yang paling berbahaya

Naomi Campbell - Lemonade Lada Cayenne

Kaedah "terbukti" untuk menurunkan berat badan dari Naomi Campbell bukan lagi rahsia bagi sesiapa sahaja - model itu berulang kali mengatakan bahawa sebelum ini dia dapat menurunkan berat badan hingga 10 kg dalam 10 hari berkat super detox. Daripada makanan, Naomi hanya minum air limau nipis dengan lemon, sirap maple dan lada cayenne..

Maksudnya, selain karbohidrat yang terkandung dalam sirap, serta vitamin C dari lemon, tubuh tidak mendapat nutrien! Dan lada cayenne menjamin serangan gastritis. Kaedah yang baik untuk menurunkan berat badan bagi masokis sebenar!

Johnny Depp - Diet Teh Hijau

Johnny Depp memutuskan untuk menurunkan berat badan sebelum menjalani penggambaran Dark Shadows. Ya, begitu cepat! Pelakon itu hanya minum teh hijau dalam liter, dan dari makanan dia membiarkan dirinya hanya strawberi dan nanas. Dan semuanya.

Mengapa diet sedemikian berbahaya bagi kesihatan? Kita secara amnya diam mengenai kalori dan nutrien. Tetapi secara umum, pakar pemakanan menasihatkan minum tidak lebih dari 2-3 cawan teh hijau sehari. Faktanya ialah minuman itu mengandungi katekin, yang sangat membantu menurunkan berat badan, tetapi jika terlalu banyak, zat besi dibuang keluar dari badan, dan aktif. Dan apakah risiko kekurangan zat besi, kami telah memberitahu anda.

Lindsay Lohan - Diet Jus Buah

Setelah Lindsay Lohan berjaya menurunkan berat badan (tetapi apa yang ada untuk menurunkan berat badan, bawa diri anda menjadi letih!) Terima kasih kepada diet buah dan jus. Pelakon itu kehilangan 12 kg kerana dia hanya makan jus segar dan 400 gram buah segar dua kali sehari.

Menurut khabar angin, Lindsay masih mengalami anoreksia - berkat diet jus. Sebenarnya, diet bintang ini untuk menurunkan berat badan sangat melampau - badan sama sekali tidak menerima protein, bersama dengan lemak, otot meleleh di depan mata kita. Di samping itu, jumlah gula (fruktosa) ini penuh dengan masalah kesihatan yang berbahaya, termasuk diabetes..

Linda Evangelista - Diet IV

Makanan terkenal Linda Evangelista telah mengurangkan lebih daripada satu model. Linda sendiri, dengan susah payah kembali ke berat badan normal, dan hanya dia yang tahu harganya. Diet IV berdasarkan pengiraan kalori sederhana - tidak lebih daripada 400 sehari. Maksudnya, anda hanya perlu membayangkan bahawa anda adalah gadis berusia tiga tahun. Walau bagaimanapun, diet anak-anak mungkin lebih tinggi kalori.

Apakah akibat daripada diet bintang yang popular? Bengkokkan jari anda: kerusakan proses metabolik (selepas ini tubuh akan mula "menjimatkan" tenaga dan bahkan memproses wortel menjadi lemak), penipisan, kekurangan zat penting. Anda lebih baik tidak mendengar Linda!

Victoria Beckham - beri dan sashimi

Victoria Beckham adalah pakar dalam pelbagai diet, dia telah mencuba banyak. Tetapi diet paling ketat yang diikuti Vicki setelah kelahiran anak ketiganya adalah berdasarkan sashimi dan beri. Dengan kata lain, Beckham hanya makan ikan gaya Jepun mentah dan membiarkan buah beri sebagai pencuci mulut. Kemahuan yang dicemburui, bukan?

Sudah tentu, diet seperti ini penuh dengan kekurangan serat dan masalah pencernaan. Di samping itu, kandungan kalori harian sangat rendah sehingga sangat mungkin untuk "mematahkan" metabolisme anda..

Angelina Jolie - Diet Bijirin

Cuma yang malas itu tidak membincangkan tentang kurus yang tidak sihat Angelina Jolie. Menurut tabloid, pelakunya adalah makanan bijirin yang diikuti Angie sejak sekian lama. Tabloid Amerika Posh24 menulis: “Angelina selalu menjadi penggemar biji dan biji-bijian, tetapi baru-baru ini cinta ini telah mencapai tahap yang baru. Dia benar-benar makan seperti burung, hanya makan biji-bijian. Angie mendakwa mereka memberikannya nutrien dan memperbaiki kulitnya. Namun, masalahnya adalah dia masih tidak dapat menggabungkan makanan seperti itu dengan buah-buahan, daging dan ikan! "
Bahaya utama pendekatan pemakanan ini ialah bijirin tidak mengandungi protein dan banyak unsur penting, jadi anda boleh mengucapkan selamat tinggal kepada kesihatan anda dengan diet ini..

Renee Zellweger - Jus Grapefruit Protein Plus

Setelah peranannya dalam filem "Bridget Jones's Diary" aktris Renee Zellweger harus menurunkan berat badan secara dramatik - dia memutuskan untuk menghilangkan 20 kg, yang dia "makan" untuk peran bintang. Rene memilih kaedah yang sangat radikal - dia menjalani diet protein dan minum jus limau gedang, yang terkenal dengan sifat pembakaran lemaknya. Dari diet, pelakon itu mengecualikan semua tepung dan gula-gula, dan pada masa yang sama buah-buahan. Bintang itu hanya makan ikan dan ayam belanda kukus, kadang-kadang makan sayur (tentu saja tanpa minyak dan pembalut).

Diet protein cukup popular, tetapi kebanyakan doktor membincangkan bahayanya: protein berlebihan mengganggu fungsi ginjal, dan masalah dengan sistem kardiovaskular mungkin berlaku. Adakah permainan bernilai lilin?

10 diet teratas dari selebriti

Selebriti sama seperti kita, mencuba diet yang berbeza untuk menurunkan berat badan. Dan diet ini boleh menjadi sangat sihat atau sangat aneh. Mereka mengupah pakar pemakanan untuk membantu mereka mencapai tubuh yang sempurna untuk orang ramai dan permaidani merah. Dan terdapat beberapa diet yang boleh dan harus dipinjam dari mereka. Dan jika anda menggabungkan diet seperti itu dengan rancangan latihan yang tepat, ini akan baik untuk penampilan anda dan kesihatan anda secara umum. Ada baiknya selebriti suka berkongsi diet mereka dalam temu ramah. Kami telah mengumpulkan 10 diet selebriti kelas A yang paling sihat dan sihat untuk diikuti. Lihatlah!

Victoria Beckham: diet alkali

Sekiranya anda mahukan diet yang benar-benar sihat, cubalah Beckham Alkaline Diet (lebih lanjut di sini). Rahsianya ialah makan makanan beralkali, bukan berasid dan mengelakkan makanan yang diproses. Makanan ini sangat terhad dalam jumlah produk haiwan. Victoria memasak dari buku masakan Natasha Corrett "Kesihatan Jujur", jadi ingatlah!

Jennifer Lopez: Diet Metabolik Cepat

Pada usia 47 tahun, penyanyi itu kelihatan lebih baik dari sebelumnya! Rahsia badannya yang seksi adalah rancangan diet dan senaman khasnya. Pakar pemakanannya, Hayley Pornroy, mencipta apa yang dikenal sebagai "diet metabolisme cepat," di mana makanan bergantian tertentu mempercepat metabolisme. Cukup sederhana: dua hari menggunakan karbohidrat dan buah-buahan, dua hari menggunakan protein dan sayur-sayuran. Selebihnya dalam seminggu terdapat keduanya, ditambah lemak sihat..

Kate Hudson: eksperimen kimia

Pernahkah anda terfikir bagaimana Kate Hudson menurunkan berat badan dengan begitu cepat setelah melahirkan anak keduanya? Tubuhnya sentiasa dalam keadaan baik, dan apa rahsianya? Seperti yang diakui sendiri oleh Kate, ini bukan diet seperti percubaan kimia. Dia tidak pernah makan daging, tenusu, atau gluten dan sangat menyekat gula. Dia memulakan hari dengan kopi atau jus hijau, dan kemudian pergi berbasikal, berjoging atau Pilates. Kemudian dia minum protein shake, makan salad untuk makan siang, dan makanan ringan sebelum makan malam. Dia lebih suka makanan berasaskan tumbuhan dan tumbuh secara organik dan cuba makan lima kali sehari..

Alicia Silverstone: Diet Vegetarian Ringkas

Alicia Silverstone tahu banyak mengenai malu badan. Dia tidak pernah menjadi buluh, tetapi sekarang dia beralih ke diet vegetarian dan kelihatan baik. Dia makan banyak sayur-sayuran dan sayur-sayuran: makanan kegemarannya adalah kale dan Swiss chard. Dia bersumpah bahawa hanya produk ini yang membuatnya kelihatan hebat. Berbaloi untuk mencuba!

Khloe Kardashian: diet bebas tenusu

Khloe Kardashian kelihatan hebat sekarang daripada sebelumnya! Dia akhirnya menarik diri setelah perceraian yang sukar dari Lamar Odom pada tahun 2013. Dia telah belajar untuk bersenam dan makan secara sihat. Pernahkah anda terfikir apa yang menyebabkan penurunan berat badan yang serius? Chloe telah melepaskan produk tenusu dan beralih ke makanan "bersih", dan dia juga memasak sendiri dari produk pertanian. Dia bahkan menulis sebuah buku, Strong Looks Better Naked, yang berkongsi resipi dan tabiat. Dia memulakan hari dengan segelas air dan kopi dan kemudian pergi ke gimnasium. Selepas latihan, dia minum protein shake, segelas air lain, dan makan oatmeal. Kemudian dia mempunyai sebiji epal dengan selai kacang atau beberapa buah dan kacang bermusim yang lain. Makan tengah hari adalah salad dengan komponen protein seperti ayam. Selepas makan tengah hari, dia mengunyah hummus dengan sayur-sayuran, dan makan malam kelihatan seperti ikan dan sayur kukus..

Sam Smith: Diet Bebas Gula

Pertama, Sam Smith menurunkan 7 kg dalam 14 hari. Dia melakukan ini dengan membaca Amelia Freer Eat. Nourish. Glow. Dalam buku ini oleh pakar pemakanan Inggeris yang terkenal, ditulis bahawa anda perlu berhenti menyeksa diri anda dengan diet dan mengira kalori, tetapi belajar makan dengan betul, masak sendiri dan berhenti gula. Sayuran organik, protein tanpa lemak (ikan atau ayam), buah sitrus dan herba dibenarkan. Kombo sarapan pagi yang sempurna adalah alpukat dan telur. Kedengaran hebat!

Jennifer Aniston: Diet Zon

Jennifer Aniston, Sandra Bullock dan Demi Moore mengakui cinta mereka terhadap diet "Zon", yang diciptakan oleh bekas saintis Dr. Barry Sears. Jennifer sangat menggemari diet ini sehingga ia dikenali sebagai "Jennifer Aniston Diet". Menurutnya, 40% pengambilan kalori harian berasal dari karbohidrat, 30% dari protein dan 30% dari lemak. Rahsianya ada dalam gabungan asid amino dan karbohidrat yang seimbang. Dengan cara ini anda dapat mengawal selera makan anda dengan mudah dan mengelakkan makan berlebihan. Sekiranya anda ingin mengikuti contoh Jennifer, pastikan anda boleh makan tiga hidangan penuh sehari dan snek dua kali sehari..

Megan Fox: Diet Lima Faktor

Megan Fox mengikuti diet lima faktor yang dicipta oleh pelatih bintang Harley Pasternak. Ini adalah lima makanan, masing-masing terdiri daripada 5 makanan, dan setiap hidangan boleh disediakan dalam 5 minit. Kedengarannya mudah, bukan? Setiap makanan terdiri daripada protein, karbohidrat kompleks, serat dan lemak sihat, dan komponen kelima diet adalah minuman bebas gula. Makanan ini menstabilkan kadar gula dalam darah dan membekalkan tenaga sepanjang hari. Selebriti lain yang mengikuti diet ini ialah Eva Mendes..

Drew Barrymore: Kecantikan dan Detoks

Diet Drew Barrymore membolehkannya bukan sahaja menurunkan berat badan, tetapi juga kelihatan lebih cantik. Pakar pemakanannya Kimberly Snyder menggunakan diet ini supaya pelakon itu dapat menurunkan berat badan setelah kelahiran anak pertamanya - dan Drew masih menjalani diet hari ini. Yang perlu anda lakukan ialah makan makanan semula jadi yang utuh. Prinsip asasnya ialah makan lebih banyak makanan tumbuhan dan produk haiwan kecil, elakkan produk tenusu, dan minum smoothie hijau atau jus setiap hari. Diet mempunyai tiga fasa, masing-masing membantu melepaskan tenaga yang sebelumnya dihabiskan untuk pencernaan. Juga, mengikut diet ini, anda harus makan sesedikit mungkin pada waktu pagi, dan pada waktu petang anda dapat lebih banyak..

Sofia Vergara: Freshologi

Sofia berkata, "Makanannya enak, tetapi saya tidak mahu memikirkannya." Dia baru sahaja melanggan sistem yang menyediakan makanan yang dibekalkan oleh koki setiap hari, rendah karbohidrat namun enak dan kaya dengan protein. Pelan makan ini juga merangkumi pencuci mulut. Sistem ini dipanggil Freshology. Satu-satunya kelemahan rancangan ini adalah bahawa ia agak mahal: harga bermula dari $ 48 sehari.

9 diet selebriti ekspres bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan pada 8 Mac

Teman-teman, kita memasukkan hati dan jiwa kita ke Bright Side. Terima kasih untuk itu,
bahawa anda menemui keindahan ini. Terima kasih atas inspirasi dan mereda.
Sertailah kami di Facebook dan VKontakte

Ketika beberapa minggu lagi sebelum cuti, pemikiran muncul di benak banyak wanita: "Mengapa tidak kehilangan beberapa kilogram?" Dan dalam kes seperti itu, penduduk forum kecantikan yang maha mengetahui akan membantu mereka yang kehilangan berat badan dengan segera, dan halaman mesin pencari penuh dengan tajuk utama yang aneh mengenai sifat soda yang ajaib. Tetapi anda tidak perlu terburu-buru dari satu ekstrem ke yang lain, kerana menurunkan berat badan dalam waktu yang singkat, tanpa membahayakan kesihatan, sangat mungkin.

Bright Side mengumpulkan diet ekspres popular yang digunakan selebriti untuk kembali sihat untuk acara penting..

Jennifer Lopez - Diet Protein 10 Hari

Pada tahun 2019, penyanyi Jennifer Lopez akan menyambut ulang tahunnya yang ke-50. Tetapi kita tahu bahawa wanita ini bukan salah satu dari mereka yang melihat nombor di pasport..

Untuk bertenaga pada musim bunga yang akan datang, Jennifer Lopez memutuskan untuk melepaskan karbohidrat selama 10 hari. Dan hasilnya tidak lama datang: pada akhir maraton, Lopez berkongsi foto di bahagian atas sukan dan legging di Instagramnya. Sosok penyanyi yang kencang itu menggembirakan bukan sahaja peminat, tetapi juga bekas kekasihnya Puff Daddy. Rapper Amerika yang terkenal meninggalkan komen: "Ya Tuhan!" - dan menemaninya dengan hati.

Mengapa diet berfungsi? Karbohidrat adalah bahan bakar untuk tubuh - mereka adalah tenaga kita. Agar tubuh dapat menyingkirkan lemak yang tersimpan, perlu mewujudkan kekurangan tenaga yang berasal dari makanan. Dan untuk mengekalkan daya hidup, tubuh akan mengambil tenaga dari simpanannya, iaitu lemak badan..

Makanan protein dalam diet seperti ini berperanan melindungi: protein membina sel dan tisu baru, melindungi organ dan otot dalaman dari penipisan.

Diet bintang

Diet bintang yang pelbagai
Kedua-dua bintang kita dan asing sentiasa menjalani diet. Kadang-kadang mereka menjadi gemuk sehingga mereka harus menurunkan berat badan tidak dengan beberapa kg, tetapi pada 30-40, seperti, misalnya, Kirsty Ellie. Tetapi, secara umum, orang-orang popular memantau penampilan mereka dengan teliti..
Mengapa diet bintang baik? Fakta bahawa menu untuk mereka dibuat oleh pakar pemakanan profesional. Benar, mereka melakukan ini, dengan mengambil kira keadaan dan keperluan orang tertentu. Tetapi, pada asasnya, kita dapat menggunakan nasihat mereka, mendengar tubuh kita sambil menurunkan berat badan.
Bintang-bintang juga adalah manusia, dan semua kelemahan kita adalah khas bagi mereka. Oleh itu, setelah hujung minggu yang sibuk dengan alkohol dan gula-gula yang berlebihan, mereka harus menjalani diet ketat dengan sekatan kalori maksimum. Sebilangan orang menyalahgunakan diri sehingga mereka harus dirawat kerana anoreksia.
Topik yang berasingan adalah penurunan berat badan bintang selepas kehamilan. Banyak dari mereka dengan cepat berkat sistem penurunan berat badan yang direka khas. Seseorang, setelah berhenti menyusu, beralih ke makan "daun kubis". Cuba jangan mengikuti contoh yang terakhir. Lebih baik memperhatikan keindahan seperti Melanie Griffith, Megan Fox, Natalia Oreiro dan Victoria Beckham. Mereka mengawasi penampilan dan sosok mereka dengan luar biasa, memakan pelbagai jenis makanan, membatasi penggunaan makanan berbahaya sahaja.

Bagaimana Anna Shulgina menurunkan berat badan

Status bintang mempunyai kelebihan dan kekurangan. Oleh itu, hanya sebilangan orang awam yang mampu memiliki beberapa pound tambahan. Kredo yang tidak diucapkan ini sedikit pun tidak mengganggu anak perempuan penyanyi Valeria, Anna Shulgina, baru-baru ini. Secara harfiah setahun yang lalu, gadis itu menyedari bahawa terima kasih kepada.....

Bagaimana Svetlana Permyakova menurunkan berat badan

Svetlana Permyakova memulakan karier lakonannya bermain di teater Perm. Ini diikuti oleh penyertaan dalam KVN, di mana Svetlana mendapat populariti tertentu. Svetlana juga berjaya melakukan debut dalam siri filem "Soldiers", setelah itu dia diundang ke siri lain. Peranan jururawat di Interns ditugaskan kepada Svetlana sebagai.....

Bagaimana Tatiana Tarasova menurunkan berat badan

Tatyana Tarasova adalah anak perempuan Anatoly Tarasov, seorang pemain dan pelatih hoki Soviet yang terkenal, seorang perunding di Persekutuan Skating Tokoh Rusia, dan jurulatih terhormat USSR. Tatiana Tarasova berusia 69 tahun, telah berkahwin tiga kali, tetapi, sayangnya, tidak mempunyai anak. Sepanjang hidupnya, sejak kecil, Tatyana telah terlibat dalam sukan. Sudah dengan…..

Bagaimana Victoria Lopyreva menurunkan berat badan

Victoria Lopyreva dalam 32 tahun telah mencapai kejayaan dan populariti yang luar biasa. Bermula dengan kemenangan dalam peraduan Miss Russia, Victoria telah menyedari dirinya dengan sempurna dalam perniagaan pemodelan. Juga, Victoria secara aktif mengambil bahagian dalam pelbagai rancangan bual bicara, bertindak sebagai penyampai acara amal. Victoria dilantik sebagai pengarah projek Miss Russia,.....

Bagaimana Anna Mikhalkova menurunkan berat badan

Anna Mikhalkova adalah pelakon Rusia, penyampai TV, anak perempuan pengarah terkenal Nikita Mikhalkov. Dia sudah berkahwin dan mempunyai tiga orang anak. Selepas kelahiran terakhir, dapat dilihat bahawa Anna telah kehilangan berat badan yang cukup. Biasanya, wanita, sebaliknya, menambah berat badan pada saat-saat seperti itu, tetapi, seperti yang diakui oleh Anna sendiri, dia berjaya menurunkan berat badan semasa kehamilan, dan kerana.....

Bagaimana Ekaterina Stulkina menurunkan berat badan

Ekaterina Stulkina adalah peserta terkenal dalam rancangan Komedi Wanita, pelakon teater dan filem. Dia sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berusia lapan tahun. Pada usia 39 tahun, ia kelihatan enak dan enak. Dengan bentuknya yang melengkung, Stulkina telah menarik perhatian sejak sekian lama, sejak zaman universiti lagi. Ini selalu membezakannya dengan gadis lain. Dan dengan cara.....

Bagaimana Olga Kartunkova menurunkan berat badan

Olga Kartunkova adalah seorang gadis yang sangat terkenal dan terang, dipuja oleh banyak orang. Peserta KVN adalah pelakon genre humor. Berkat rasa humornya yang tidak dapat dipahami, karisma dan tenaganya, Olga menggembirakan sebilangan besar peminat. Olga telah berkahwin selama 17 tahun dan mempunyai dua orang anak yang luar biasa. Selepas kelahiran anak-anak, Olga mula menambah.....

Bagaimana Marina Afrikantova menurunkan berat badan

Marina Afrikantova, pada usia 28 tahun, berjaya menggabungkan peranan sebagai penyampai TV, model, mengambil bahagian dalam rancangan - projek "House -2", mengambil bahagian dalam banyak pertandingan kecantikan, termasuk "Beauty of Russia". Dia mendapat kemasyhuran tertentu berkat projek "House-2". Tidak berkahwin, tidak mempunyai anak......

Bagaimana Alla Pugacheva menurunkan berat badan

Alla Pugacheva adalah penyanyi terkenal, pelakon, penyampai TV yang, setelah konsert, mengumpulkan banyak bunga. Seperti yang anda mungkin perhatikan, dia kelihatan sangat baik selama 66 tahun dan dapat dilihat bahawa dia menjaga dirinya sendiri. Tetapi, seperti banyak bintang, Alla sedang menghadapi masalah berat badan berlebihan. Lagipun …..

Bagaimana Angelina Jolie menurunkan berat badan

Angelina Jolie adalah wanita yang cerah dan spektakuler yang tinggi dan langsing, secara semula jadi, sosok. Namun, jangan lupa bahawa usia dan kerjaya memerlukan usaha untuk meningkatkan penampilan anda. Dan jika manicure sentiasa dijaga sempurna menggunakan cat gel, semuanya lebih rumit dengan sosok. Oleh itu, Angelina sekali-sekala terpaksa menggunakan.....

Bagaimana Pelageya menurunkan berat badan

Penyanyi Pelageya baru-baru ini berjaya membuat persembahan hebat di pentas Rusia. Namun, akhir-akhir ini, perhatian penonton terpikat bukan hanya pada bakat gadis itu, tetapi juga pada tubuhnya yang cantik. Pertama kali muncul di televisyen, Pelageya muncul dalam bentuk seorang gadis Rusia, yang, seperti yang anda tahu, mesti "darah.....

Bagaimana Anna Ardova menurunkan berat badan

Anna Ardova, pelakon terkenal Rusia dan bintang program komik "One for All", baru-baru ini memukau peminat dan penonton dengan penurunan berat badannya yang cepat. Aktris itu menambah berat badan dengan alasan yang sangat biasa - dia berhenti merokok dan mula meraih keinginan nikotin. Oleh itu, Anna Ardova tanpa disangka-sangka dan sangat.....

Bagaimana Polina Gagarina menurunkan berat badan

Penyanyi terkenal Rusia Polina Gagarina pada tahun 2007 menghadapi masalah yang tidak diketahui oleh banyak wanita hamil dan melahirkan. Dengan membawa seorang anak, Polina memperoleh beberapa lusin pound tambahan, yang dapat difahami - berada dalam kedudukan yang sama, seks yang adil biasanya kehilangan kuasa daripada mereka sendiri.....

Bagaimana Andrey Averin dari Comedy Club menurunkan berat badan

Ramai penonton tertanya-tanya bagaimana Andrei Averin menurunkan berat badan dari kelab gusi. Dan ini tidak menghairankan, kerana pelawak muda dan menjanjikan itu berjaya menurunkan berat badan sekitar tiga puluh kilogram hanya dalam masa lapan bulan. Tidak seperti bintang-bintang lain, Andrei dengan rela hati berkongsi dengan wartawan rahsia-rahsia rahsia,.....

Diet Hilary Duff

Semasa mengandung, pelakon itu mendapat berat badan yang cukup dan hampir tidak menyingkirkannya sehingga dia menjalani diet khas yang dirancang untuknya. Penyanyi popular Hilary Duff berjaya mencapai sosok langsing terima kasih kepada pakar pemakanan terkenal di Hollywood, yang mengembangkan kursus khas untuknya.....

Diet Evgenia Feofilaktova

Diet yang dirancang selebriti semakin mendapat peminat. Hari ini, diet Evgenia Feofilaktova telah menjadi perhatian dan perbincangan aktif - penciptanya mempunyai watak yang sangat baik, dan ramai yang ingin mencuba kaedah ini sendiri. Semuanya bermula dengan "House-2" yang terkenal, di mana seorang gadis yang menarik pertama kali muncul sebelum.....

Bagaimana Ruslana Pysanka kehilangan 30 kg

Wanita cantik Ruslana Pisanka ini telah kehilangan 30 kg dalam enam bulan. Lebih-lebih lagi, tanpa berpuasa, diet yang ketat dan latihan fizikal yang melelahkan. Sekatan yang munasabah berlaku untuk makanan berbahaya dan, yang paling penting, semua makanan berkalori tinggi - gula-gula dan hidangan lain yang berbahaya bagi angka itu - dimakan sehingga jam dua petang. Untuk.....

Kelly Osbourne melepaskan tabiat buruk dan menurunkan berat badan 23 kg

Semasa pemotretan baru-baru ini untuk majalah Amerika "Us Weekly", Kelly Osbourne, penyanyi dan anak perempuan vokalis rock terkenal Ozzy Osbourne, mengejutkan wartawan dengan badan yang sangat kurus. Dari kepenuhan sebelumnya, yang mana bintang itu menerima julukan Ozzy si BBW, bukan jejak yang tersisa! Menurut Kelly, dia mencapai hasil yang luar biasa.....

Diet Natalia Vodianova

Gadis-gadis yang menginginkan penampilan model harus memperhatikan diet khas Natalia Vodianova, ratu catwalk dan gloss yang terkenal. Tidak lagi muda, selain ibu kepada tiga anak, supermodel ini terus mengambil bahagian dalam pertunjukan dan menggembirakan masyarakat dunia dengan keindahan semula jadi dan bentuknya yang sempurna. Natalia berjaya kurus.....

Diet Nicole Richie

Nicole Richie dari anoreksik yang sakit pergi ke kumpulan peminat pemakanan yang betul. Oleh itu, berat badannya hampir tidak berubah. Kecuali bahawa dia tidak kelihatan begitu bengang. Beberapa tahun yang lalu, bintang filem terkenal Nicole Richie dengan tegas mengikuti standard kecantikan Hollywood dan kurus sebagai serpihan. Kemudian.....

Diet Madonna

Tunjukkan bintang perniagaan selalu kelihatan, dan mereka hanya perlu menjaga kesihatan diri. Terdapat banyak cara, tetapi kebanyakan selebriti lebih suka berdiet. Selama bertahun-tahun mencari dan bereksperimen dengan pemakanan, diet telah dikembangkan yang telah membantu idola kegemaran kami menurunkan berat badan. Beberapa bintang meminta pertolongan dari profesional.....

Makanan Heidi Klum yang menawan

Diet tiga hari membantunya tetap sihat walaupun selepas kelahiran empat orang anak. Menu anggaran satu hari diet Heidi Klum Pinggang nipis, kaki langsing, payudara elastik tinggi adalah impian setiap wanita. Keindahan berkilau melihat dunia dari kulit majalah. Dan salah satunya adalah ibu kepada empat orang anak, yang paling banyak.....

Diet oleh Megan Fox

Bintang filem Transformers yang popular, Megan Fox, mempunyai badan yang sangat cantik dan diakui sebagai wanita paling seksi pada tahun 2009, menurut tinjauan oleh majalah lelaki terkenal FHM dan yang berwibawa. Ketika bercakap mengenai sosoknya, Fox selalu menyatakan bahawa dia sangat malas dari segi diet dan senaman. Oleh itu.....

Makanan Melanie Griffith

Keagungan Melanie Griffith Wanita itu luar biasa - menggoda dan elegan. Tokohnya selalu menjadi subjek iri dan kekaguman. Diet Makanan Laut Melanie Griffith Malah selebriti kadang-kadang merasa tertekan dan kemudian, seperti orang biasa, mencari ketenangan di dekat peti sejuk (di restoran, kedai dan.....

Diet Sophia Loren

Pinggang nipis Sophia Loren Pinggang melengkung dan kurus Sophia Loren selalu menjadi penyebab iri hati dan kekaguman. Perkadarannya cantik. Dan mereka dipelihara kerana teknik gustatory sederhana. Diet Sophia Loren Sophia Loren tidak pernah berminat dengan diet bebas karbohidrat. Keindahan Itali tanpa.....

Diet bintang: dari Rotaru ke Lembah

Terdapat banyak diet hak cipta yang berkesan dari bukan profesional. Antaranya ialah diet dari bintang filem, pop dan televisyen. Pemujaan kecantikan telah dipromosikan selama lebih dari belasan tahun. Keindahan yang ideal adalah wanita yang berada di atas tinggi rata-rata, dengan payudara yang besar, cantik dan langsing, walaupun, boleh dikatakan, kurus......

Rahsia penurunan berat badan Larisa Dolina

Penyanyi ini telah menarik perhatian dengan transformasinya selama bertahun-tahun. Dia menurunkan berat badan secara dramatik, bagaimanapun, dengan cepat dan menambah berat badan. Diet Larisa Dolina Fakta bahawa diet Larisa Dolina benar-benar berkesan dan memberikan kesan yang diharapkan diakui oleh banyak pakar pemakanan dan, yang paling penting, mereka yang menggunakannya. Hari ini minat.....

Makanan segera dari wanita terkenal

Teknik pelangsingan peribadi dari bintang wanita terkenal selalu dilihat, jadi masalah berat badan yang paling tinggi adalah masalah bagi mereka. Setiap bintang menurunkan berat badan dan mengekalkan bentuk badannya dengan bantuan pelbagai makanan segera, beberapa di antaranya telah tersedia untuk orang awam. Makanan segera dari wanita terkenal

Diet berkesan sebelum perkahwinan dari Katy Perry

Bagaimana Katy Perry menurunkan berat badan Bintang pop Katy Perry suka kek, tetapi anda tidak dapat mengetahui dari penampilannya. Sebelum perkahwinan, dia menjalani diet ketat dan mula mengusahakan dirinya sendiri. Di sini kami mempersembahkan salah satu diet bintang yang paling menarik, supaya anda dapat, pertama.....

Bagaimana Natasha Koroleva kehilangan 18 kg

Menurunkan berat badan sebanyak 18 kilogram dan mendapatkan kembali jumlah lima belas tahun yang lalu - ini adalah rekod! Ia, walaupun sukar, tetapi berjaya mengatasi Natasha Koroleva. Perhatian terhadap "tonjolan" dan "kebulatan" selalu ada - penyanyi itu tidak pernah dianggap kurus. Bintang percaya bahawa pada dirinya.....

Rahsia keharmonian dari penyanyi Jasmine

Petua dari penyanyi Jasmine Semasa kecil, Jasmine adalah seorang gadis yang cukup sihat. Keluarganya selalu mengikuti tradisi, termasuk yang kuliner. Sukar untuk menolak hidangan nenek dan ibu. Setelah matang dan memilih profesion umum yang kreatif, penyanyi itu menyedari bahawa dia perlu menurunkan berat badan. Jasmine mengakui bahawa dia bereksperimen.....

Petua: bagaimana Julia Nachalova menurunkan berat badan

Mengenai diet apa Julia Nachalova menurunkan berat badan dan bagaimana dia tetap cergas, kami akan memberitahu anda dalam artikel ini. Saya mesti mengatakan bahawa Yulia berjaya kelihatan hebat walaupun dengan pound tambahan. Bagaimana Yulenka Nachalova menurunkan berat badan Jadi, bagaimana Julia Nachalova menurunkan berat badan? Pelakon hit yang pernah sensasi "The Hero of Not My Novel".....

Rumah 2: bagaimana Ksenia Borodina menurunkan berat badan?

Tuan rumah House 2 mengambil langkah-langkah sukar untuk menghilangkan semua petunjuk kelengkapan. Makanannya sedikit, tetapi dia membiarkan 12 kg dikurangkan dalam dua minggu. Penyokong gaya hidup aktif dan kecantikan semula jadi - Ksenia Borodina tidak pernah berhenti memukau dan mengejutkan orang ramai dengan perubahan penampilannya. Selepas.....

Diet Victoria Beckham

Bagaimana Victoria Beckham menurunkan berat badan Teknik penurunan berat badan Victoria Beckham selepas kelahiran anak-anak. Sentiasa menarik - dan bukan satu gram tambahan. Diet Victoria Beckham Victoria Beckham adalah wanita luar biasa yang mampu mencapai kejayaan tertinggi dalam kariernya tanpa mengorbankan keluarganya. Kekal berhala berjuta.....

Bintang melawan selulit

Bagaimana Eva Longoria dan Halle Berry mengatasi selulit Seseorang menganggap ini adalah ciri feminin yang comel, yang lain tidak memperhatikannya, yang lain melawannya dengan sengit. Kami sekali lagi mengenai sakit - mengenai selulit. Tidak ada yang terlepas dari nasib ini, bahkan pelakon dan penyanyi bertaraf dunia. Apa …..

Kerjaya dan diet Natalia Oreiro

Natalia Oreiro yang menawan Natalya Oreiro berjaya mengekalkan keperibadian dalam sistem pemakanannya. Asasnya adalah menu vegetarian. Ini membolehkan Oreiro mempunyai berat badan yang sama selama bertahun-tahun. Natalia Oreiro adalah penduduk asli kota Montevideo yang indah, ibu kota Uruguay. Dia dilahirkan pada 19 Mei.....

Bagaimana Inna Volovicheva menurunkan berat badan - diet, senaman, ulasan.

Inna Volovicheva kehilangan 40 kg pada projek Dom-2. Dan seluruh negara menyaksikan prosesnya, jadi khabar angin mengenai penyedutan lemak atau penyempitan gastrik benar-benar bodoh. Ini membantunya untuk mengehadkan makanan dan, tentu saja, sukan. Foto-foto perubahan penampilan Inna sangat mengagumkan dan sangat menggembirakan. Sesiapa yang prihatin.....

Kirsty Ellie: tambah / tolak 40 kg

Kirsty Ellie - peri gigi yang terkenal - dengan cepat menambah berat badan, dan juga dengan cepat menjatuhkannya. Ini jelas tidak akan membawa kepada kebaikan, tetapi dia memilih cara hidup ini. Kirsty Ellie adalah wanita yang luar biasa. Selama bertahun-tahun saya tidak berhenti memujinya. Saya fikir itu …..

Kendra Wilkinson: penurunan berat badan selepas melahirkan anak

Kendra Wilkinson, bintang Playboy berusia 24 tahun, berjaya menurunkan berat badan dengan cepat setelah melahirkan anak pertamanya. Pada bulan Mac 2010, dia menjadi muka depan OK! Rahsia daya tarikannya adalah makanan khasnya. Kendra Wilkinson: penurunan berat badan setelah melahirkan "Saya tidak akan terus hidup dan berhenti dari kerjaya", -.....

Yang perlu dan tidak boleh dilakukan untuk Arina Sharapova

Yang Harus Dilakukan dan Tidak Harus kepada Arina Sharapova Tuan rumah program seperti "Fashionable Sentence" dan "Good Morning" on the First cukup ketat mengenai dietnya. Oleh itu, dia harus memantau dengan teliti apa yang dimakannya. Petua penurunan berat badan dari Arina Sharapova SAYA ADALAH …..

Yulia Menshova: "Saya tahu bagaimana menurunkan berat badan tanpa menderita"

Pemilik watak langsing dan penampilan yang sangat baik, penyampai TV Yulia Menshova, mengatakan bahawa berat badannya normal adalah antara 60kg hingga 64kg. Dan ini walaupun dengan berat 66 kg, saudara-mara mengatakan bahawa tangannya seperti tali. Tetapi ini tidak selalu berlaku. Kelahiran anak pertama,.....

Anna Semenovich menurunkan berat badan mengikut programnya

Anna Semenovich menurunkan berat badan menurut programnya Anna Semenovich mengatakan bahawa dia tahu tentang keberkesanan setiap diet dari pengalamannya sendiri. Dan dia percaya bahawa sebahagian daripada mereka tidak membawa apa-apa selain siksaan kepada wanita. Anya secara bebas telah mengembangkan dua program pemakanan dan menggunakannya dari semasa ke semasa. Makanan terbaik Anna.....

Bagaimana Natasha Koroleva menurunkan berat badan setelah melahirkan

Natasha Koroleva: "Berjuang untuk ladu" Bentuk-bentuk Natasha Koroleva saat ini telah membuat penonton mengagumi lebih dari 17 tahun, tentu saja, tinggi - 160cm, dan berat pada masa yang sama - 49kg. Menurut penyanyi itu, ini adalah berat badannya yang ideal, tetapi ini tidak selalu berlaku. Selepas kelahiran anak itu, Natasha Koroleva menambah 17kg. Anda.....

Anfisa Chekhova - berat badan bukanlah halangan untuk berjaya!

Anfisa Chekhova telah mencapai kejayaan besar, walaupun parameter tubuhnya jauh dari ideal - 90-60-90. Walaupun dia kurus, tidak ada yang memperhatikannya, tetapi begitu tubuhnya terbentuk, ketenaran dan, sebagai hasilnya, kepercayaan diri muncul. Keperibadian TV yang popular mempunyai kaedah tersendiri untuk menangani.....

Diet Hollywood 5 faktor

Mahukan sosok Holly Berry? Atau mungkin anda lebih suka badan langsing Jessica Simpson. Menurunkan berat badan tanpa meninggalkan zon selesa anda akan membantu "5 faktor" diet Hollywood baru dari guru kecergasan terkenal Harvey Pasternak. Anda mengaitkan diet Hollywood dengan mogok makan untuk sarapan dan makan tengah hari.....

Makanan kaku Anita Tsoi

Foto dan penerangan kaedah, bagaimana Anita Tsoi berjaya menurunkan berat badan sebanyak 50 kg. Transformasi itu luar biasa. Sukar untuk mempercayai bahawa foto lama menunjukkan Anita. Adalah naif untuk mempercayai bahawa bintang tidak menghabiskan diri dengan diet dan tidak berpeluh di gim. Sudah tentu, kulit yang cantik boleh menjadi solekan yang mahir, tetapi.....

Diet Larisa Dolina

Peraturan asas untuk memunggah Larisa Dolina yang cepat dan sukar, yang menjamin penurunan berat badan yang tajam. Namun, ingat bahawa eksperimen seperti itu hanya baik dalam kes terpencil. Anda tidak boleh duduk lama untuknya. Makanan popular Larisa Dolina dibina berdasarkan prinsip banyak diet mono dan mudah diterima. 1 hari. 400 g.....

Diet Britney Spears - resipi, komen

Rahsia Britney Spears Diet Britney Spears memakan masa 10 hari. Sudah tentu, anda boleh duduk lebih lama, tetapi penurunan berat badan akan maksimum hanya dalam 10 hari pertama. maka badan akan terbiasa, dan perkara-perkara tidak akan berjalan dengan cepat. Contoh menu diet Britney Spears adalah seperti berikut: Sarapan pagi: telur rebus.....

Bagaimana bintang Rusia menurunkan berat badan? Kami menyusun senarai diet sederhana di mana Alla Pugacheva, Anita Tsoi dan selebriti lain masing-masing kehilangan 20 kg

Ramai orang kini obses dengan makan sihat, mengira kalori dan menurunkan berat badan. Dan bintang-bintang selalu berusaha mengesan berat badan mereka, kerana pandangan orang ramai dan setiap pound tambahan mereka akan dibincangkan. Apakah kaedah menurunkan berat badan yang mereka ikuti? Mari kita ketahui.

Alena Vodonaeva

Penyampai TV berusia 35 tahun Alena Vodonaeva menurunkan berat badan dengan cukup cepat. Dia baru-baru ini berkongsi dengan pelanggan Instagramnya berita bahawa dia berjaya menurunkan berat badan tiga setengah kilogram hanya dalam seminggu. Untuk melakukan ini, dia hanya melepaskan makanan ringan dan mula makan pada masa yang sama. Inilah yang dia tulis di microblognya:

Bekas dan botol, dilihat dari foto, agak kecil, jadi masalahnya juga dalam ukuran bahagian. Sebaliknya, banyak yang tidak menyedari perbezaan, kerana gadis itu tidak memerhatikan pound tambahan..

Satu jawatan yang dikongsi oleh Alena Vodonaeva (@alenavodonaeva) pada 26 Februari 2018 jam 9:24 pagi PST

Vodonaeva sendiri lebih dari satu kali menyedari bahawa dia menjadi lebih baik, seperti semua orang normal, jika dia mula makan lebih banyak daripada biasanya atau membiarkan dirinya sendiri makanan penutup. Oleh itu, dia memantau pemakanan dan sukan.

- Beri masa 15-20 minit pada waktu pagi. Senaman yang mudah: meregangkan, mengayunkan kaki, abs. Dan pada waktu petang, lebih baik pada masa yang sama - dari 10 hingga 20 minit tali, sekurang-kurangnya setiap hari! - dia menasihati pelanggan.

Anita Tsoi

Anita Tsoi yang berusia 47 tahun telah memperjuangkan sosok langsing sepanjang hidupnya. Penyanyi ini cenderung berlebihan berat badan dan tidak dapat membeli barang berkalori tinggi secara berkala. Namun, Tsoi tidak kekurangan kemahuan, kerana sekali dia kehilangan 52 kilogram secara fenomenal! Dia mengatakan bahawa motivasi terbaik adalah hilangnya minat kepadanya daripada suaminya. Untuk tetap menarik perhatian pasangannya, dan juga untuk menyenangkan dirinya sendiri, penyanyi itu menjalani diet ketat..

Untuk masa yang lama selepas itu, Anita dengan tergesa-gesa mengekalkan berat badan idealnya. Tetapi itu tidak berlaku tanpa kegagalan - selama dua belas bulan terakhir, pelakon dan penyampai TV memperoleh 14 pound tambahan, yang dia memutuskan untuk kehilangan.

Choi memberitahu pelanggannya bahawa dia memutuskan untuk mencuba sistem kuasa rakan sekerjanya Valeria. Ini adalah satu set makanan siap untuk hari yang mengandungi sejumlah kalori. Anita Tsoi juga membanggakan hasil pertama: pada minggu pertama dia kehilangan tiga kilogram - ada sebelas lagi yang akan datang: “Ketika saya menimbang dan melihat berat badan saya, kebahagiaan saya tidak ada batasnya. Valeria, sayang, terima kasih. "

Ngomong-ngomong, inilah rupa menu penyampai TV:

Ngomong-ngomong, sebelum itu, Choi secara terbuka menyatakan di laman Instagramnya bahawa jika program Valeria tidak lulus ujiannya, maka dia tidak akan memberi nasihat kepada pelanggannya.

Polina Gagarina

Satu jawatan yang dikongsi oleh Polina Gagarina @ (@ gagara1987) pada 11 Disember 2017 pada 11:40 pagi PST

Selepas Polina Gagarina menjadi ibu buat kali kedua, dia pulih dengan cukup banyak. Untuk menghilangkan pound tambahan, dia beralih kepada pelatih Vyacheslav Daichev, yang berkongsi nasihat tentang cara melatih dan makan.

- Polina adalah orang yang hebat dan cerah. Dia mempunyai tujuan untuk menurunkan berat badan setelah kelahiran anak perempuannya. Kami bermula pada 7 Ogos tiga kali seminggu. Kemudian berat badannya adalah 56.5 kg, sekarang - 53.8 kg, tetapi matlamat kami adalah 52, dan itu belum muktamad. Saya datang ke penyanyi di luar bandar, dan kadang-kadang kami mengatur dua latihan berturut-turut sekaligus. Dan jika Polina dan suaminya Dima Iskhakov mempunyai hujung minggu yang sama, mereka berlatih bersama seluruh keluarga. Kami memberi tumpuan kepada kardio dan meningkatkan daya tahan, - kata Vyacheslav.

Satu jawatan yang dikongsi oleh Polina Gagarina @ (@ gagara1987) pada 16 Mei 2018 pada 4:07 pagi PDT

Daichev menyatakan bahawa Polina mengambil pendekatan yang bertanggungjawab untuk latihan dan dengan yakin mencapai tujuan.

- Kita mesti memberi penghormatan kepada artis: dengan jadual yang ketat dan anak kecil, anda perlu mempunyai kemahuan yang luar biasa untuk bermain sukan dengan gigih. Kadang-kadang dia menunjukkan mata sedih - mereka mengatakan, dia letih, tetapi dia tetap melakukannya, tidak merasa kasihan pada dirinya sendiri. Selama empat bulan kami telah melakukan lebih dari empat puluh latihan, - kata Daichev.

Satu jawatan yang dikongsi oleh Polina Gagarina @ (@ gagara1987) pada 6 Mei 2018 pada 2:07 pagi PDT

Pelatih Gagarina juga memberi nasihat pemakanan bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan..

- Saya menasihati anda untuk bersarapan dengan bubur - ini adalah karbohidrat perlahan yang memberi anda rasa kenyang dalam jangka masa yang lama, dan mempercepat metabolisme anda. Anda perlu makan dalam bahagian kecil 4-5 kali sehari. Makan malam tiga jam sebelum tidur. Salah satu peraturan utama - bangun dari meja sedikit lapar, kerana perasaan kenyang tidak langsung muncul. Makan lebih banyak sayur-sayuran, dan tinggalkan karbohidrat cepat, termasuk gula-gula, untuk separuh pertama hari ini. Selepas makan tengah hari, protein berjalan lancar. Dan jangan lupa tentang air - satu setengah hingga dua liter sehari, - lelaki itu berkongsi..

Angelica Varum

Satu jawatan yang dikongsi oleh Angelica Varum (@avarum) pada 26 Apr 2018 pada 6:35 pagi PDT

Angelica Varum yang berusia 48 tahun mempunyai sosok yang ramping dan kencang. Sebabnya adalah disiplin besi. Baru-baru ini, penyanyi itu memberitahu pelanggannya bagaimana dia menjaga penampilan diri. Ternyata selama dua puluh tahun terakhir dia mengikuti diet yang terpisah - dia tidak makan protein dan karbohidrat bersama-sama..

- Saya telah mengecualikan makanan goreng makanan, kaldu daging dan ikan, perapan, pengawet, sos, ragi, gula, minuman, kecuali air biasa. Pada waktu siang saya minum dari 2.5 hingga 4 liter air (saya lebih suka air suam, kerana badan saya lebih mudah menyerap). Bagi sukan, saya bukan peminat senaman yang melelahkan dan jadual sistemik yang ketat. Saya terlibat secara eksklusif dalam memburu. Saya lebih suka berlari dengan pantas, - kata Angelica.

Satu jawatan yang dikongsi oleh Angelica Varum (@avarum) pada 14 Jan 2018 pada 7:27 malam PST

Penyanyi itu lebih suka bersenam di rumah dan bukannya di gimnasium. Menurutnya, kini mudah untuk mencari latihan di Internet dan melakukannya sendiri pada waktu yang sesuai. Isteri Leonid Agutin menambahkan bahawa gaya hidup ini membolehkannya menyingkirkan sejumlah besar penyakit pekerjaan..

Dalam komen itu, Angelica mengakui bahawa pada hari-hari tertentu, sebulan sekali, dia, seperti banyak wanita, mengalami kerosakan, membiarkan dirinya "memanjakan" makanan. Tetapi kemudian dia kembali ke sistem kuasa biasa.

Nikolay Baskov

Satu jawatan yang dikongsi oleh Nikolay Baskov (@nikolaibaskov) pada 15 Mei 2018 pada 6:27 pagi PDT

Setelah penyanyi Nikolai Baskov mengejutkan semua orang dengan transformasi radikalnya: dia berjaya menurunkan berat badan 20 kilogram.

- Saya mengupah pelatih peribadi. Dan ternyata: latihan awal tidak begitu berguna seperti yang mereka katakan. Jurulatih menjelaskan kepada saya bahawa kelas di gim lebih berkesan pada waktu tengah hari, - kata artis itu kepada KP. - Saya menambah gim untuk penunggang tur saya. Pendekatan bersepadu diperlukan. Jurulatih mengawasi pemakanan saya, memberi saya urutan profesional. Semasa penurunan berat badan, penting untuk memastikan kulit menjadi kencang, tidak kendur. Mereka memberi saya urutan yang kuat sehingga kadang-kadang saya menjerit kesakitan. Lebam seperti itu masih ada!

Satu jawatan yang dikongsi oleh Nikolay Baskov (@nikolaibaskov) pada 8 Mei 2018 pada 6:31 pagi PDT

By the way, artis tidak menolak makanan ringan sepenuhnya..

- Saya tidak boleh menolak ais krim dan coklat. Dan jika saya makan ais krim, saya tidak memarahi diri sendiri. Saya makan apa yang saya mahukan, tetapi kemudian saya memandu semuanya berjalan atau berjalan kaki pada waktu petang. Dan saya minum kira-kira 4 liter air bersih sehari. Saya juga berjumpa dengan saintis Rusia kami yang mengembangkan ubat anti-penuaan. Saya mencubanya sendiri sekarang. Ini adalah sistem untuk memanjangkan umur dan memerangi penuaan. Teknik baru, keseluruhan arah saintifik, - berkongsi Basque.

Tambahan, artis pasti bahawa diet terbaik adalah seks dan cinta..

Anfisa Chekhova

Penyampai TV Anfisa Chekhova kehilangan 25 kilogram berkat yoga dan urutan viseral, tetapi mendakwa bahawa dia menurunkan berat badan demi kesihatan.

- Saya tidak menurunkan berat badan. Doktor menetapkan saya diet untuk kesihatan, bukan untuk menurunkan berat badan! Demi menurunkan berat badan, saya tidak akan memukul jari saya! - Anfisa Chekhova, yang telah membina tubuhnya, memberitahu pelanggan Instagramnya.

Penyampai TV mengakui bahawa bukan sahaja pemakanan yang betul, tetapi juga urutan viseral, yang mengatur metabolisme, membantunya mencapai kejayaan. Rahsia lain untuk kelangsingan Anfisa adalah yoga.

- Seorang guru yoga datang ke rumah saya, - Anfisa melaporkan di blognya. - Kerana saya sama sekali bukan pemain kumpulan!

Olga Kartunkova

Satu jawatan yang dikongsi oleh Olga Kartunkova (@ kartynkova222) pada 20 Jun 2017 pada 6:18 pagi PDT

Bintang KVN Olga Kartunkova kehilangan 60 kilogram, memilih vegetarian dan makanan mentah sebagai makanan.

- Sedikit tentang diri saya: 38 tahun untuk makan seperti babi, tidak mengganggu apa dan bagaimana, untuk mengambil banyak luka, cemburu terhadap keindahan, mendengar ejekan dan bahkan menimbulkan penghinaan, - menceritakan tentang kehidupan masa lalu bintang KVN Olga Kartunkova.

Sejak dua tahun kebelakangan ini, Olga telah kehilangan hampir 60 paun. Saya terpaksa menjalani diet kerana kecederaan kaki. Pemulihan sukar dilakukan kerana berat badan berlebihan. Saya mesti pergi ke pakar pemakanan. Doktor mengesyorkan agar dia berhenti makan, alkohol, soda. Inilah bagaimana Kartunkova berkenalan dengan vegetarian dan makanan makanan mentah. Sekarang seorang wanita makan 6 kali sehari, berenang di kolam renang, tidak makan goreng dan berlemak.

Alla Pugacheva

Setelah munculnya kembar dalam keluarga, Alla Pugacheva tidak hanya menjadi lebih muda, tetapi juga bangkit secara radikal. Dalam temu bual, Alla Borisovna mengakui bahawa ketika dia perlu menurunkan berat badan, dia menggunakan diet sayur. Pugacheva makan saderi, pasli, timun tanpa sekatan. Kadang kala dia mencampurkan semua ini dengan kefir, mendapat sesuatu seperti sayur okroshka.

Diet membantunya untuk menjaga tidur yang betul.

- Alla dinasihatkan untuk tidur sebelum jam 23:00. Seperti, dengan cara ini metabolisme menjadi lebih baik dan anda kehilangan kilogram lebih cepat daripada diet biasa, - teman rapat artis itu menjelaskan kepada KP. - Sekarang Alla Borisovna adalah tetamu yang jarang berlaku di acara malam.