Makanan pada badan wanita

Kami mendapati bahawa YouTube sedang diakses di rangkaian anda melalui aplikasi pihak ketiga yang tidak didaftarkan.
Penggunaan aplikasi tersebut dapat mengakibatkan akibat negatif, termasuk pemasangan perisian hasad, akses ke data anda tanpa izin, dan penggunaan bateri yang cepat..

Sila gunakan aplikasi YouTube (Android atau iOS) dan YouTube Go rasmi. Aplikasi yang tidak disahkan harus dikeluarkan dari peranti anda.

Untuk kembali ke YouTube, masukkan kod pengesahan di bawah.

Niotaimori: meja sushi yang terbuat dari badan wanita (20 foto)

Niotamori adalah lelaki dan wanita dari mana sushi badannya dimakan.

Tradisi ini bukanlah perkara baru, tetapi mungkin yang tertua di Jepun. Orang Jepun menganggapnya sebagai jenis seni yang istimewa dan merupakan sebahagian dari budaya geisha, yang berasal dari kabut masa. Idea di baliknya adalah bahawa sushi dimaksudkan untuk dinikmati.
Adalah dipercayai bahawa sushi yang terbaik adalah sushi yang dihangatkan oleh tubuh manusia dan menyerap panas dan tenaganya..

Model sushi telanjang pertama kali kembali ke zaman moden di pesta rahsia mafia Yakuza-Jepun sebagai simbol kemewahan dan kekayaan.
Anda perlu membayar lebih dari $ 50 untuk koktel di tempat seperti itu, dan lebih banyak lagi untuk makanan, tetapi ini tidak mengganggu orang Jepun. Lagipun, "untuk manis" anda boleh menyentuh bibir atau lidah anda ke kulit niotamori itu sendiri.

Tidak mudah menjadi hiasan "salon merah jambu". Lagipun, gadis itu mesti tidak bergerak sepanjang waktu makan, jika tidak, makanan mungkin jatuh. Tetapi perkara yang paling sukar adalah hanya anak dara yang boleh menjadi "meja hidup". Tetapi adakah mudah untuk kekal jika berpuluh-puluh tangan dan bibir membelai anda setiap hari??

Kerajaan China melarang pemilik restoran untuk menyajikan sushi pada tubuh wanita telanjang sejak tahun 2006.
Pihak berkuasa mengatakan "pesta telanjang" itu melanggar kebersihan dan hak wanita.

Ritual makan sushi dari badan telanjang: helah dan ciri

Orang Jepun terkenal dengan susunan meja yang mahir. Ketika datang ke makanan, tukang masak Land of the Rising Sun menunjukkan khayalan yang tidak pernah diimpikan oleh rakan-rakan Barat mereka. Hari ini saya ingin memperkenalkan anda kepada ritual netaymori pedas - proses makan sushi dengan geisha yang telanjang.

Apa itu netaymori dan apa yang dimakan dengannya

Diterjemahkan secara harfiah, "netaymori" bermaksud "badan wanita yang dihiasi." Akar ritual itu kembali ke masa lalu. Pada zaman feudal Jepun, geisha melayan samurai dan orang kenamaan di kedai teh yang direka khas (lawatan peribadi jauh lebih jarang dan sangat mahal).

Tugas wanita seni termasuk bermain alat muzik tradisional, menyanyi, menari, mengadakan upacara minum teh, dan menjaga percakapan. Namun, ini bukan semua. Gadis-gadis dilatih sejak kecil untuk menghiburkan lelaki dengan pelbagai cara. Sebahagian dari mereka seimbang di ambang standard moral yang diterima umum..

Pelajar Geisha - maiko (kanak-kanak perempuan yang belum menjual rasa tidak bersalah melalui lelongan mizuage) memberikan perkhidmatan dengan sentuhan yang agak mencolok. Nymphet sering digunakan sebagai hidangan sushi. Diyakini bahawa makanan yang dipanaskan oleh tubuh perawan mempunyai sifat perasa yang luar biasa dan mempunyai kesan penyembuhan..

Bagaimana gadis-gadis itu dipilih

Sebelum menjadi dulang hidup, setiap maiko menjalani latihan yang melelahkan. Tanpa serangkaian ujian, mustahil untuk memulakan kerja, kerana satu isyarat canggung dan makanan akan jatuh, melanggar keharmonian dan simetri. Maiko yang ceroboh akan menghina okeyu (rumah geisha) dan mencemarkan reputasinya.

Pada peringkat pertama persiapan, gadis itu sepenuhnya tidak berpakaian dan diletakkan di permukaan kayu yang keras. Suhu udara di dalam bilik hanya 15-18 darjah. Untuk membuktikan kesesuaian profesionalnya, pemohon harus menyimpan 6 telur ayam di badannya selama 4 jam (ini adalah tahap yang paling sukar). Selama ini, "pelatih" secara berkala menuangkan teh panas ke atasnya atau meletakkan kepingan ais di tempat-tempat sensitif. Sekiranya telur itu bergulung, maka pelaksanaannya akan dimulakan lagi.

Dilarang keras berbicara semasa upacara. Satu-satunya keadaan di mana seorang maiko dapat mematahkan sumpah keheningan adalah ketika para tamu melintasi garis tipis antara kesopanan dan kekasaran secara langsung dan mula melepaskan tangan mereka. Walaupun begitu, protes maksimum dari gadis itu terhad kepada ancaman untuk mengadu kepada pasangan pelanggan.

Masalah kebersihan

Pada pandangan pertama, nampaknya tidak terlalu bersih untuk memakan sushi dari badan orang lain. Lagipun, kita tidak mengambil makanan dengan tangan kotor. Walau bagaimanapun, dengan penyertaan dalam netaymori yang asli dan mematuhi semua peraturan, praktikalnya tidak ada yang perlu ditakuti.

Orang Jepun sangat berhati-hati membersihkan maiko muda. Gadis itu direndam dalam mandi air panas menggunakan bahan pencuci alkali (mereka membunuh kuman seperti sabun antibakteria), gosok dengan kain lap yang keras, dan mengelupas seluruh permukaan badan. Minyak perisa dan tincture deodoran tidak digunakan, kerana ini memberi kesan negatif terhadap ciri rasa. Kemudian gadis itu dibilas beberapa kali dengan air ais..

Bagaimana ritual itu berjalan

Persiapan bermula 3-4 jam sebelum kedatangan pelanggan. Selepas mandi, gadis itu berbaring di atas meja rendah atau langsung di lantai di tengah ruang tamu. Kawasan intimnya ditutup dengan daun selada atau dihiasi bunga sehingga tidak memalukan pengunjung. Tubuh dicat dengan hieroglif yang sesuai dengan tema acara yang telah ditetapkan.

Dalam hidangan tradisional, makanan tidak menyentuh kulit. Makanan tersebar di atas daun teratai. Tetapi wasabi dan acar jahe dibiarkan diletakkan di atas badan telanjang, dicurahkan dengan kicap. Namun, lebih kerap mereka disajikan dalam mangkuk yang berasingan..

Tempoh upacara berlangsung antara 2 hingga 6 jam. Sementara maiko berfungsi sebagai hidangan, mentor geisha menghiburkan tetamu dan menegakkan kesopanan..

Tidak akan ada hubungan seks

Walaupun netaymori mempunyai konotasi erotik yang jelas, kebebasan apa pun adalah pantang larang. Tetamu makan sushi menggunakan tongkat kayu, dan sentuhan daging telanjang dimasukkan ke dalam tunas.

Di restoran Jepun yang menawarkan ritual ini, sebagai peraturan, tidak ada keamanan, pemiliknya hanya bergantung pada budi pekerti pengunjung. Dalam keadaan terburuk, pelanggan yang terlalu teruja akan dikenakan denda 50 hingga 200% daripada bil untuk perkhidmatan pertubuhan.

Netaimori di Timur

Pada awal abad kedua puluh, kebiasaan samurai dengan lancar berpindah ke barisan yakuza. Mafiosi sering mengadakan majlis keramaian, yang menjadi tumpuan ialah penyediaan makanan pada gadis-gadis telanjang.

Netaymori menjadi sangat popular selepas Perang Dunia II, ketika tentera Amerika membanjiri Tokyo dan bandar-bandar besar lain. Bagi orang Barat, ritual itu adalah kebaruan, yang digunakan oleh semua orang yang ingin mendapatkan sokongan dengan pemerintah baru..

Orang Jepun moden mempunyai dua cara untuk merawat netaimori. Kira-kira separuh daripada populasi romantisisasi proses tersebut dan menganggapnya sebagai bahagian penting dalam budaya negara. Bahagian kedua penduduk mengecam ritual tersebut, dengan menyatakan bahawa hiburan seperti itu hanya sesuai untuk penyamun dan pelacur. Para koki sangat mengagumi sisi estetika jenis hidangan yang tidak standard..

Netaymori di Barat

Di tanah barat, netaimori pertama kali muncul sekitar tahun 90an abad yang lalu, kira-kira 10 tahun selepas penyebaran tanah secara besar-besaran. Keseronokan ini sangat mahal untuk gourmets. Kos bergantung pada status restoran dan meningkat sehingga $ 600 setiap hidangan.

Kebanyakan orang tidak mampu memperoleh kemewahan ini. Namun, dalam budaya popular, ritual itu sering disebut. Pada tahun 1991 ia muncul di salah satu adegan filem Showdown di Little Tokyo. Pada tahun 2008, episod siri TV "Sex and the City" dilancarkan, di mana Samantha menghiasi tubuhnya dengan sushi dan menunggu kekasihnya dalam bentuk ini.

Setiap tahun Hugh Hefner, pemilik majalah Playboy yang masih muda, mengatur analog penerimaan bukan Tymori. Kelinci ini berfungsi sebagai piring untuk kaviar dan makanan lain. Hanya tempat hangout Hef yang sukar dibandingkan dengan makan malam samurai yang tidak bersalah..

Rasanya menjadi model bukan Tymori hari ini

Jessica Perry telah bekerja sebagai model dalam rangkaian restoran Jepun "Naked Sushi" selama 5 tahun. Orang asli Vancouver yang berusia 22 tahun hampir tidak dapat disebut sebagai geisha, dan gadis itu tidak bersinar dengan tidak bersalah. Tetapi, kerana pada abad ke-21 sangat sukar untuk mencari anak dara dewasa, saya akan menyalahkan kecacatan terakhir pada ciri-ciri akil baligh moden.

Jessica mendapat pekerjaan secara tidak sengaja. Semasa pemeran seterusnya, Mike Keenan, koki "Naked Sushi", menghampirinya dan menawarkan kerjasama yang saling menguntungkan.

Ketika ditanya bagaimana rasanya menjadi model bukan Tymori hari ini, gadis itu selalu menjawab: “Saya rasa ini adalah pekerjaan yang menyeronokkan dan kreatif. Saya suka menjadi komponen asas karya-karya masakan yang dihasilkan Mike. Walaupun ada kesulitan, saya akan terus melakukan apa yang saya buat ".

Model di Naked Sushi membuat pemeriksaan fizikal sepenuhnya sekurang-kurangnya 3 bulan sekali dan menjalani ujian darah setiap 10 hari. Kanak-kanak perempuan bersiap selama kira-kira 1.5 jam, termasuk hidangan, dan memperoleh $ 300-400 pada satu masa, di mana boleh ada hingga 3 keping setiap malam.

Sikap masyarakat

Feminis, seperti biasa, marah dan berbuih di mulut berpendapat bahawa netaimori adalah peninggalan masa lalu dan tidak boleh diterima oleh orang yang bertamadun. Mereka mengaitkan ritual dengan objektifisasi wanita dan merendahkan martabat seks yang lebih lemah. Julie Bindel, tokoh masyarakat dan juga kolumnis untuk Guardian, menyatakan pendapatnya dengan agak tajam: “Ini lebih seperti makan di bilik mayat daripada di tempat yang layak. Makan dari badan telanjang sama menyenangkannya dengan makan dari mayat. ".

Pada 21 Oktober 2010, pengusaha Afrika Selatan Kenny Kunene mengadakan majlis sambutan bukan Timori untuk Julius Malem, Presiden Kongres Nasional Afrika. Cuba mengejutkan ahli politik itu, ahli perniagaan itu terlalu jauh dan menimbulkan gema suara. Tuduhan muncul di akhbar untuk mempromosikan perbudakan wanita dan pelanggaran terhadap kebiasaan wanita Afrika.

Di China, Korea Utara dan sejumlah negeri lain, netaimori dilarang. Untuk tidak mematuhi surat undang-undang, semua peserta ritual dan pemilik restoran akan dikenakan hukuman penjara dan denda yang mengejutkan.

Mengapa makan dalam keadaan telanjang adalah idea yang tidak baik

Di Jepun, kerangka undang-undang untuk produk makanan sangat ketat. Jangka hayat produk diatur hingga satu minit. Tukang masak mesti memakai sarung tangan getah, dan pinggan disterilkan dengan air mendidih. Daun yang dimaksudkan untuk netamori dibasmi kuman dengan larutan garam yang kuat. Malangnya, di Barat, teknologi yang betul jarang diikuti..

Ikan mentah, bukan kesegaran pertama, mengandungi organisma penyebab penyakit. Apabila suhu meningkat, mereka mula membiak secara aktif. Sekiranya salmon disimpan di dalam peti sejuk sehingga 10 hari, dan dalam keadaan bilik selama 4-5 jam, maka pada tubuh manusia ia merosot selepas 2-3 jam.

Salmonellosis boleh menjadi salah satu akibat daripada bukan Tymori. Setuju, sangat menghina untuk membayar $ 500 untuk makan malam dan menderita sakit perut. Dan mengenai parasit yang hidup di dalam ikan, saya lebih suka berdiam diri sepenuhnya..

Sudah tentu, untuk menikmati eksotik sepenuhnya, anda perlu pergi ke Jepun. Walau bagaimanapun, sama sekali tidak perlu demi satu hidangan, walaupun tidak dapat dilupakan, untuk membeli tiket ke Tanah Matahari Terbit. Anda boleh memilih jalan alternatif dan mengadakan upacara di rumah. Dalam kes ini, saya cadangkan untuk menggantikan sushi dengan buah..

Niotamori

Peminat siri "Sex and the City" secara semula jadi mengingati pemandangan dari filem penuh, di mana Samantha, yang ingin mengejutkan kekasihnya, menyiapkan kejutan untuknya dalam bentuk badan telanjangnya sendiri, dihiasi dengan semua jenis sushi. Menurut filem itu, orang yang dikasihi tidak memahami hadiah yang luar biasa itu, bagaimanapun, orang-orang Eropah dalam kehidupan kita yang sebenarnya, yang mampu menikmati hiburan yang mahal, sangat menyukai kelazatan erotis budaya elit Jepun yang tidak biasa. Penawaran makanan ini dinamakan Niotamori.

Niotamori yang diterjemahkan dari bahasa Jepun bermaksud "persembahan tubuh wanita." Niotamori adalah tradisi makan makanan Jepun lama yang menggunakan badan wanita telanjang dan bukannya pinggan. Sejak sekian lama seni Jepun tidak meninggalkan tanah air, tetapi hari ini semakin popular di negara-negara Eropah dan Amerika Syarikat. Sushi dan sashimi, yang merupakan hidangan utama yang disajikan di "meja langsung", harganya kira-kira lima kali lebih banyak daripada biasa.

Diyakini bahawa makanan dihangatkan oleh tubuh kecantikan dan menerima tenaganya. Ritual berlangsung sekitar 6 jam. Di Jepun kuno, hanya anak dara yang boleh menjadi meja sushi.
Model sushi telanjang pertama kali kembali ke zaman moden di pesta rahsia Yakuza - mafia Jepun sebagai simbol kemewahan dan kekayaan. Sebelum menghidangkan sushi dengan ritual niotamori, gadis itu berhati-hati dan untuk masa yang lama bersiap untuk upacara. Selalunya keseluruhan proses penyediaan mengambil masa satu setengah jam. Sebagai permulaan, gadis itu mesti melalui proses mencuci dengan agen antibakteria khas, selepas itu hieroglif dilukis di atas meja atau di lantai pada badan yang bersih dari sejenis "hidangan" dan dihiasi dengan daun dan bunga. Prasyarat adalah bahawa gadis itu harus berbaring di muka, tidak bergerak atau bercakap. Cukup sukar untuk berbaring selama beberapa jam tanpa bergerak, kerana ototnya mati rasa. Untuk melakukan ini, model dilatih agar tidak bertindak balas terhadap rangsangan luaran, seperti tusukan tidak sengaja dengan sumpit..

Setelah menghias, sushi diletakkan di atas daun dan bunga supaya makanan tidak menyentuh badan. Dari atas, semua keindahan ini dibumbui dengan kicap untuk sushi, selepas itu semua orang dijemput untuk makan. Cara makan ini dihargai di Timur kerana makanan itu dihangatkan oleh badan "dulang" mewah, dengan mengambil suhu dan tenaganya. Semasa makan sushi, penting untuk menggunakan sumpit sahaja, kerana dilarang menyentuh kulit gadis yang berperanan sebagai pinggan.

Niotamori - Makanan erotik Jepun

Memasak bukan sekadar menyediakan makanan. Ini adalah seni sebenar untuk mencipta makanan yang lazat dan menyelerakan. Dan menyajikan meja dan menghias hidangan adalah kesinambungan seni ini. Dan kadang-kadang bukan sahaja dapat mengejutkan, malah memukau gourmet yang paling canggih. Dan semua orang pasti akan mengingati cara menyajikan sushi yang tidak biasa di Jepun, yang disebut niotamori. Bagi mereka yang belum mengetahui konsep ini, dan juga bagi mereka yang ingin mempelajari semua rahsia "hidangan" yang tidak biasa ini, dan artikel ini disyorkan untuk dibaca.

Niotamori - Makanan erotik Jepun

Apa itu niotamori?

Sushi dan roti adalah makanan yang sangat popular di Rusia yang datang kepada kami dari Tanah Matahari Terbit. Jarang di restoran mana yang mustahil untuk memesannya dan menikmati gabungan pelbagai bahan, nori dan nasi. Terdapat banyak jenis roti dan sushi, lebih-lebih lagi, beberapa resipi dipinjam dari orang Jepun, dan beberapa, ternyata, dicipta di negara lain yang jauh dari Asia (contohnya, gulungan "Philadelphia" dan "California" yang sama muncul di Amerika Syarikat).

Sushi dimakan dengan sumpit Jepun, biasanya terbuat dari kayu, tetapi kadang-kadang dari logam. Menurut etika, dalam kes tertentu dibenarkan untuk membawanya dengan tangan anda, tetapi hanya dibasuh dengan bersih. Mereka disajikan di atas dulang khas bersama dengan halia, wasabi dan kicap.

Makan sushi dari badan wanita

Terdapat cara lain untuk menyajikan sushi, dan cukup eksotik dan tidak biasa bagi orang Eropah - ini adalah niotamori. Kata yang benar-benar Jepun ini merujuk kepada hidangan hidangan yang diletakkan di atas gadis yang tidak bergerak dan sering telanjang, bertindak sebagai sejenis hidangan. Lebih-lebih lagi, bukan sahaja sushi itu sendiri, tetapi juga salad, pencuci mulut boleh diletakkan di badan "dulang hidup", dan bunga dan buah-buahan digunakan untuk hiasan.

Sushi di badan geisha (niutamori)

Menghidangkan niotamori bukan untuk orang sakit, kerana makanan terletak tepat di permukaan tubuh manusia. Tetapi secara adil harus diperhatikan bahawa biasanya sushi diletakkan di daun tanaman yang besar..

Niotamori adalah kejutan erotik yang hebat untuk orang yang disayangi

Pada nota! Dalam salah satu episod "Sex and the City", heroin mengajak kekasihnya untuk merasakan sushi terus dari tubuhnya.

Temaki sushi dengan ikan trout dan alpukat

Dalam artikel ini, saya menerangkan secara terperinci proses pembuatan sushi seperti itu di rumah. Anda juga mungkin berminat untuk mengetahui berapa banyak sushi yang disimpan di dalam peti sejuk..

Sejarah penyajian yang luar biasa

Walaupun cara menyajikan masakan Jepun yang mewah dan eksotis, orang Eropah sangat menyukai niotamori. Namun, hidangan seperti itu menjadi biasa bagi penduduk Eropah hanya pada akhir abad kedua puluh, sebelum kaedah ini menyajikan hidangan hanya diketahui oleh orang Jepun dan tetap dirahsiakan..

Geisha atau anak dara yang terpilih diizinkan menghadiri upacara tersebut

Sebenarnya, niotamori adalah keseluruhan ritual dengan sejarah kuno. Terjemahan literal kata adalah tubuh wanita yang dihiasi, di mana bahagian pertama kata "nio" bermaksud "wanita", "ta" bermaksud tubuhnya, dan "mori" secara harfiah diterjemahkan sebagai "pertolongan" atau "melayani hidangan". Tradisi ini telah diamalkan di Jepun selama beratus-ratus tahun, dan adalah kebiasaan untuk menyebutnya sebagai sebahagian dari budaya geisha. Hidangan disediakan hanya pada tubuh anak dara atau geisha terkenal. Dan tradisi ini sangat terkenal semasa zaman kegemilangan yakuza - kemudian, kepada para tetamu terhormat, hidangan ikan yang enak disajikan hanya di badan gadis-gadis sebagai tanda sikap istimewa.

Sushi di badan gadis telanjang

Pada nota! Orang Jepun adalah ahli kecantikan dan seni yang hebat. Dan itulah sebabnya walaupun hidangan mereka sering tidak biasa dan bahkan sombong. Namun, yang tidak menghalangi anda untuk menikmati rasa makanan yang luar biasa dan menarik, menjadikannya lebih menyelerakan.

Teater Niotamori

Restoran Niotamori di Jepun sendiri agak jarang dan sukar dicari, kerana pemilik pertubuhan tersebut mungkin mempunyai masalah dengan undang-undang. Tetapi, bagaimanapun, mereka tidak kehilangan populariti, dan penduduk itu sendiri, dan para tamu negara, berusaha untuk mencarinya dan pastikan untuk mengunjunginya. Teater seperti itu boleh didapati di Tokyo.

Tetapi di Eropah mereka menjadi semakin banyak, bagaimanapun, dengan cara ini hanya orang kaya yang boleh "bersenang-senang" dengan makanan - ini adalah kesenangan yang mahal. Pada mulanya, di bahagian Eropah di dunia, niotamori hanya ada di Amerika Syarikat dan wujud secara tersembunyi, tetapi secara beransur-ansur ia menjadi popular dan lebih terkenal..

Niotamori tidak murah di Eropah

Perhatian! Jangan menyangka bahawa pertubuhan niotamori boleh dibandingkan dengan beberapa jenis jalur bar! Anda tidak boleh membandingkannya dengan syarikat lain yang serupa. Niotamori adalah seni yang mewah, mahal dan indah, tetapi tidak vulgar, dan ia tidak direka untuk memenuhi keperluan yang diketahui..

Menariknya, penggunaan badan wanita sebagai dulang pada satu masa menyebabkan protes oleh sekumpulan wanita tertentu. Wanita menentang eksploitasi tidak berperikemanusiaan terhadap mayat manusia yang indah.

Makan sushi dari badan telanjang

Pada nota! Sejak tahun 2006, niotamori telah dilarang oleh undang-undang di China.

Video - Tradisi Jepun makan sushi dengan gadis telanjang

Kenapa badan wanita?

Sangat mudah untuk menjawab soalan ini: tubuh wanita itu sendiri cantik dan menyenangkan mata, lebih-lebih lagi, wanita dan lelaki dapat memandangnya dengan senang hati. Oleh itu, niotamori adalah cara menyajikan hidangan yang menghangatkan selera makan dan membolehkan anda menikmati bukan sahaja makanan yang lazat, tetapi juga memikirkan lekuk tubuh wanita yang indah..

Niotamori membolehkan anda menikmati bukan sahaja makanan yang lazat, tetapi juga pemandangan seorang gadis telanjang yang cantik

Pada nota! Kadang-kadang badan lelaki juga digunakan untuk menghidangkan pinggan. Tetapi ini, lebih tepatnya, adalah keinginan orang kaya, dan bukan penyusunan semula ritual niotamori yang betul, dan lebih-lebih lagi tidak mengikuti tradisi Jepun.

Juga, menurut kepercayaan Jepun, seorang wanita adalah tumpuan tenaga kehidupan. Oleh itu, dipercayai bahawa makanan "dibebankan" dengan tenaga ini. Ini adalah makna mendalam untuk menyajikan sushi di atasnya..

Tubuh wanita memanaskan sushi ke suhu yang selesa

Ciri lain dari hidangan ini ialah sushi, berbaring di badan wanita, menyerap kehangatannya dan dipanaskan hingga tahap yang paling selesa untuk dimakan. Adalah dipercayai bahawa makanan seperti itu adalah yang paling sihat.

Niotamori - keheningan yang anggun

Peraturan Niotamori

Walaupun makanan ini terletak hampir di telanjang badan dan makanan seperti ini hanya sesuai untuk orang yang tidak berpuasa, anda tidak perlu bimbang bahawa makan sushi tidak akan menyenangkan. "Nampan hidup" wajib tidak hanya menjalani pendidikan dan latihan khas, tetapi juga sebelum ritual niotamori dibasuh sepenuhnya. Maksudnya, gadis itu mesti mandi sekurang-kurangnya. Ritual pembersihan yang lengkap merangkumi mencuci dengan sabun tanpa aroma, menghilangkan rambut dari seluruh badan, menuangkan air sejuk. Model niotamori juga boleh ditutup dengan filem nipis dan hampir tidak kelihatan sebelum disajikan. Dan hieroglif cantik dapat dilukis di tubuhnya. Semua kawasan yang halus biasanya ditutup dengan bunga atau ranting hiasan.

Keperluan Asas untuk Gadis Niotamori

Sushi dan hidangan lain tidak diletakkan di atas badan telanjang, tetapi di daun tanaman. Walaupun dalam beberapa kes makanan mungkin terletak langsung pada kulit, ini adalah pelanggaran tradisi..

Nasi apa yang diperlukan untuk sushi?

Nasi adalah ramuan utama dalam gulungan, dan kejayaan hidangan bergantung pada bagaimana anda memilih / memasaknya dengan betul. Untuk maklumat lebih lanjut mengenai nasi apa untuk sushi, baca artikel ini..

Tidak semua orang boleh bekerja di teater niotamori. Gadis-gadis dengan penampilan model eksklusif dan sangat cantik dibawa ke sana. Masing-masing menjalani latihan khas, yang membolehkan anda berbaring di meja selama beberapa jam (kadang-kadang makanan berlarutan hingga seperempat hari). Juga, "dulang hidup" tidak dapat menghubungi tetamu, melihatnya, bertindak balas dengan sentuhan tidak sengaja dengan kayu. Tetamu juga tidak dibenarkan berkomunikasi dengan niotamori atau menyebabkan mereka tidak selesa dengan cara apa pun..

Tubuh gadis itu juga dihiasi dengan bunga

Salah satu peraturan utama ritual niotamori adalah makan hanya dengan sumpit, tanpa menggunakan tangan anda, kerana anda tidak dapat menyentuh modelnya. Tetapi akhir-akhir ini, niotamori kadang-kadang berubah menjadi jenis permainan seksual, dan ia dibenarkan untuk mengambil makanan walaupun dengan mulut. Benar, ini tidak berlaku di khalayak ramai, dan lebih baik meninggalkan permainan seperti itu kepada pasangan yang sedang jatuh cinta di bilik tidur mereka sendiri..

Kadang-kadang mereka bahkan mengambil sushi dengan gadis telanjang dengan mulut. Peserta dalam upacara mesti mengikuti peraturan tertentu

Pada nota! Mereka yang diundang ke upacara niotamori selalu diberikan brosur dengan peraturan perilaku di dewan di pintu masuk, dan dilarang keras untuk melanggarnya.

Video - Niotamori

Sekiranya semua peraturan ritual niotamori dipatuhi, maka ia kelihatan sangat indah dan eksotik. Tetapi di beberapa negara dan kawasan, makanan seperti itu tidak diragukan malah dibenci. Namun, tidak perlu dinafikan bahawa ritual waktu makan yang tidak biasa ini akan membolehkan anda menyentuh budaya Jepun. Bagi masing-masing, seperti yang mereka katakan, miliknya. Tetapi mungkin ada baiknya menolak semua kompleks anda, kadang-kadang hanya mengunjungi niotamori dan mula menghormati ritual yang tidak biasa ini untuk kita? Tanpa keraguan, sushi yang disajikan di badan orang asing yang cantik adalah pemandangan yang memukau yang tidak akan membiarkan orang lain acuh tak acuh..

Rumah Rusia

Komuniti Bercakap Rusia, Komuniti Rusia di Atlanta, maklumat Rusia dan penerbitan publisiti di Atlanta, Berita, Iklan, Ulasan, Temu ramah, Analisis, bukti kompromi.

  • Langkau ke kandungan
  • Rumah
  • Blog
  • Berita rakan kongsi
  • Tentang kita
  • Arkib
  • Peta Laman
  • Hubungi Kami
  • Bahasa Inggeris

Ritual Jepun kuno: sushi pada tubuh geisha (niutamori)

Pada zaman dahulu, ritual sushi geisha adalah hal biasa seperti kaligrafi atau upacara minum teh. Tetapi untuk ritual ini, hanya gadis suci yang tidak bersalah yang dilatih khas di sekolah geisha yang sesuai. Semasa makan malam di restoran elit, para tetamu mengambil sushi terus dari badan geisha muda yang terbaring di lantai di tengah-tengah dewan..

Untuk setiap jenis ikan, bahagian tubuh tertentu dimaksudkan. Kaviar salmon mesti ada di hati. Pada zaman kuno, orang Jepun percaya bahawa kaviar salmon memberi kekuatan. Ikan pedang melambangkan ketakutan, ia diletakkan di perut gadis itu - tempat di mana jiwa itu berada. Belut conger selalu ada di badan - simbol kekuatan maskulin yang tidak terkira. Ritual ini memperlihatkan kekuatan alam dan tidak bersalah, dipersembahkan sebagai hadiah kepada tamu yang dikasihi.

Hari ini, di beberapa restoran Jepun, tradisi niutamori ini - meletakkan sushi di badan wanita terus dipelihara. Sudah tentu, hari ini ritual ini telah kehilangan kepentingan suci asalnya. Tetapi keunikannya menarik pelancong Jepun yang kaya dan ingin tahu. Gadis untuk ritual ini dipilih bukan hanya untuk penampilan mereka. Pengangkut sushi mesti bersabar dan tahan lama agar tidak bergerak sepanjang makan malam dan menahan tekanan psikologi yang diberikan oleh para tetamu yang memikirkan tubuh yang telanjang. Untuk melatih gadis-gadis itu, enam telur ayam dan kepingan ais diletakkan di badan mereka yang telanjang. Geisha muda mesti berbaring selama empat jam dalam kedudukan sehingga tidak satu telur pun jatuh. Sekiranya telur melancarkan badan, undur bermula dari awal..

Sudah tentu, para tetamu yang menghadiri majlis makan malam seperti itu tidak berhak menyentuh tubuh gadis itu. Tetapi pada zaman kita, konsep budaya jelas terhapus, dan tidak semua orang kaya yang pandai tahu mengawal diri mereka sendiri. Oleh itu, geisha moden mesti bersedia untuk menanggung keadaan ini..
Jepun selalu kaya dengan ritual yang indah. Tetapi sayangnya, lama-kelamaan, ritual ini membawa makna yang sama sekali berbeza..

Fakta menarik mengenai Jepun

Tradisi Jepun kuno, setelah berhijrah ke zaman kita, sangat popular bukan sahaja di Jepun.

Niotamori: Sushi Nude

Sushi telah lama menjadi salah satu hidangan paling popular di negara kita. Banyak restoran dan bar sushi akan menawarkan sebilangan besar jenis makanan kebangsaan Jepun ini yang anda mahukan..

Masakan Jepun direka bukan sahaja untuk meremajakan dan menggembirakan selera. Sushi, sashimi dan gulungan sangat cantik dalam diri mereka, tetapi pada tubuh gadis telanjang mereka kelihatan menggoda berganda.

Membuat sushi adalah ritual tersendiri. Sekiranya anda belum menonton ciptaan mereka di bar sushi, pastikan untuk melakukannya. Memasak sendiri, ditambah dengan jangkaan, akan memberikan pelbagai emosi..

Untuk niatomori yang paling berani dan tidak gelisah - Sushi dengan tubuh gadis telanjang yang dilapisi bunga dan salad adalah keseronokan sebenar.

Apa itu Niotamori?

Niotamori adalah gadis di mana sushi, sashimi, roti dan pencuci mulut manis disusun mengikut urutan tertentu dan sangat indah.

Sebenarnya, niotamori adalah ritual tertua yang tidak popular di dapur. Untuk meningkatkan pengalaman rasa, anda boleh mencuba sushi bogel.

Jangan takut, lelaki dan wanita mesti mandi sekurang-kurangnya sebelum menjadi meja makan. Tetapi di Jepun kuno, hanya anak dara yang dapat menjadi meja sushi..

Sekiranya tidak ada lelucon, maka niotamori adalah seni kuno, keseluruhan ritual. Geisha terkenal menawarkan rasa sushi dari badan mereka. Diyakini bahawa makanan itu dihangatkan oleh tubuh kecantikan dan menyerap tenaganya..

Bagaimana ritual itu berjalan

Ritual niotamori berlangsung sekitar 6 jam. Gadis itu wajib mencuci dirinya dengan komposisi antibakteria khas. Sangat penting bahawa sepanjang masa, sementara semua yang berkumpul menikmati makanan, gadis itu berbaring dengan tenang dan senyap. Dia dilarang sama sekali melakukan perbincangan dengan pengunjung..

Dan mereka lebih suka menyebarkan selada di bawah sushi. Biasanya meja sushi juga dihiasi dengan bunga segar, misalnya, anggrek..

Ngomong-ngomong, niotamori adalah kaedah yang bagus untuk mengadakan pesta, menjemput rakan dan memanjakan mereka dengan sesuatu seperti itu..

Menariknya, di China, tradisi kuno memakan sushi ini telah dilarang oleh undang-undang sejak tahun 2006..

Bagaimana Niatomori disediakan

Selepas itu, niotamori terbaring di atas lantai, dan badan telanjang ditutupi dengan hieroglif dan dihiasi dengan bunga. Keseluruhan proses persiapan upacara memakan masa sehingga satu setengah jam.
Lebih-lebih lagi, makanan itu sendiri, menurut tradisi, tidak menyentuh kulit niotamori. Kicap dicurahkan ke atas.
Makan sushi hanya dibenarkan dengan sumpit - dilarang menyentuh daging telanjang dengan tangan anda.

Kisah Niatomori

Niotamori adalah gadis yang memakan sushi dari badan mereka yang telanjang. Ini adalah salah satu tradisi tertua di Jepun, idenya adalah bahawa sushi dimaksudkan untuk dinikmati. Adalah dipercayai bahawa sushi yang dihangatkan oleh tubuh gadis itu dan menyerap tenaganya adalah yang paling berguna.
Semua Niotamori adalah anak dara: orang Jepun pada dasarnya hanya makan dari orang yang tidak bersalah.
Makan secara ritual dengan cara yang mewah dianggap sebagai seni khas Jepun dan merupakan sebahagian daripada budaya geisha..

Makanan dari badan wanita

Untuk menarik pelanggan ke tempat perniagaan mereka, banyak syarikat menghasilkan pelbagai jenis trik pengiklanan dan pelbagai gerakan luar biasa.

Restoran Jepun Hadaka Sushi, yang terletak di Los Angeles, tidak terkecuali dalam hal ini. Keistimewaan institusi ini adalah proses unik menyajikan makanan kepada pelanggan, kerana badan wanita berfungsi sebagai dulang untuk tujuan ini..

Gadis-gadis cantik dengan penampilan model disewa untuk bekerja di restoran, sementara mereka mesti duduk di atas meja, badan mereka ditutup dengan daun pisang, di mana sushi diletakkan. Sebilangan besar pengunjung ke tempat makan sangat senang dengan makanan seperti itu, kerana ia dapat dimakan dari bahagian-bahagian tubuh gadis yang menggoda. Makanan eksotik seperti itu, menurut mereka, lebih disukai daripada hidangan mewah di porselin yang mahal, yang disajikan di restoran berprestij, kerana sambil mengambil makanan yang sangat lazat, pelanggan dapat secara serentak menikmati merenung tubuh wanita yang cantik.

Majoriti penduduk lelaki metropolis Amerika yang terkenal tidak menyembunyikan emosi positif mereka yang dibangkitkan oleh restoran Jepun, Hadaka Sushi, tetapi tempat ini tidak dilupakan oleh pelancong dari pelbagai negara, yang selalu banyak di Los Angeles.

Institusi unik ini juga berfungsi sebagai contoh yang jelas bagi mereka yang merancang untuk membuat perniagaan mereka sendiri, kerana tanpa cip, tanpa semangat dalam perniagaan ini, mustahil untuk mencapai hasil dan tujuan yang tinggi, tanpa pertunjukan yang cerah dan unik, institusi syarikat tertentu tidak akan selalu menjadi yang paling diminati oleh pengunjung.

Niotamori. Anda tidak boleh melarang makan dengan indah. (18+)

Dari semua kebiasaan makan makanan, makan dari badan geisha yang telanjang mungkin adalah yang paling menggembirakan dan estetik. Pada mulanya, hanya anak dara yang dipilih untuk melakukan fungsi meja atau pinggan mangkuk, kerana dia mempersonifikasikan kesucian dan kesucian. Pada masa kita, hanya sedikit orang yang mematuhi syarat tersebut. Sebab kedua mengapa makanan mesti ada pada gadis telanjang adalah kepercayaan bahawa makanan menyerap kehangatan dan tenaga gadis itu. Para saintis tidak tahu siapa yang pertama kali mendapat idea untuk mengganti meja dapur Jepun dengan wanita telanjang, tetapi orang itu pasti masuk ke Syurga..

Pada mulanya, makanan seperti itu diatur semasa pembelian keperawanan geisha. Tetapi, seperti yang telah dinyatakan pada awalnya, kemudian orang Jepun menyedari bahawa tidak ada banyak anak dara, tetapi mereka ingin makan setiap hari dan memutuskan untuk memperluas tradisi. Tradisi ini tidak hanya berakar, tetapi setelah bar sushi berpindah ke Eropah dan Rusia.

Masyarakat Rusia menghargai yang baru, hanya geisha dari negara-negara Asia Tengah yang secara beransur-ansur digantikan oleh "wanita Jepun" yang sebenar dari Kiev, Kherson atau Poltava. Itu lebih benar lagi, kerana menurut saintis Ukraine, samurai Jepun sebenarnya adalah keturunan yang jauh dari ukrov yang hebat.

Selepas penggantian geisha, "penyajian" mula berubah. Terdapat lebih sedikit pencinta sushi daripada wanita. Oleh itu, dalam perayaan Rusia, niotamori lebih sering digunakan sebagai pencuci mulut atau meja buah. Dapat difahami, meletakkan Olivier dan herring di bawah mantel bulu pada wanita telanjang bahkan lebih bermasalah daripada menggunakannya dari seorang gadis. Tetapi menutup gadis itu dengan potongan buah jauh lebih mudah. Sebilangan bakat juga berjaya meletakkan cookies.

Untuk semua kemegahannya, niotamori mempunyai peraturannya sendiri. Contohnya, anda tidak boleh menggunakan pisau dan garpu. Dalam beberapa kes, tusuk gigi juga dilarang menggunakan! Anda juga tidak boleh menyentuh gadis itu dengan sengaja. Lihat, lihat, tetapi jangan berani menyentuh! Baiklah, dan jalankan jari anda di mana anda tidak boleh - juga. Dilarang keras menjilat sesuatu dari seorang gadis, walaupun itu adalah sesuatu yang sangat sedap. Seorang gadis yang bekerja seperti "meja hidup" layak mendapat penghormatan manusia biasa, seperti yang lain. Oleh itu, jadilah lelaki, tunjukkan ketahanan dan kebijaksanaan.

Kerja ini sungguh sukar. Sebelum model, sama ada lelaki atau wanita, mulai menjalankan tugas langsungnya, dia mesti mencuci dirinya dengan komposisi antibakteria khas. Selepas itu, niotamori terbaring menghadap ke atas, dan badan telanjang ditutup dengan hieroglif dan dihiasi dengan bunga..


Keseluruhan proses persiapan upacara memakan masa sehingga satu setengah jam. Setelah "dulang" siap, para pelayan meletakkan hidangan tradisional yang sudah siap di atas bunga dan daun - roti (maki) dan sushi.

Lebih-lebih lagi, makanan itu sendiri, mengikut tradisi, tidak menyentuh kulit gadis itu. Kicap dicurahkan ke atas. Ritual berlangsung selama beberapa jam. Selama ini, "meja hidup" tidak boleh bergerak dan tidak melakukan perbincangan dengan pengunjung.

Di restoran, makanan seperti itu berharga sekurang-kurangnya lima kali lebih banyak daripada biasa, tetapi ini tidak mengurangkan jumlah pelanggan. Bahkan orang Cina datang ke Rusia untuk mendapatkan niotamori Rusia, yang makanannya dilarang oleh undang-undang di negara itu..

Pemakanan untuk sistem pembiakan wanita

Organ kemaluan wanita, yang merangkumi rahim dan tiub fallopio, ovari dan vagina, serta klitoris, pubis, labia majora dan labia minora dan payudara wanita, melakukan tiga fungsi utama dalam badan. Yaitu, fungsi pembiakan, berkhasiat dan mensintesis hormon. Hormon yang dihasilkan oleh ovari sangat penting untuk kesihatan tubuh wanita, yang meningkatkan daya hidup dan memanjangkan masa muda.

Ia menarik:

Pada tahun 1827, seseorang pertama kali melihat sebiji telur. Lelaki bertuah ini ternyata menjadi K.M. Baer adalah ahli akademik dari St Petersburg, yang mendapat penghargaan dan pingat peringatan dengan ukiran untuk penemuannya.

Produk berguna untuk sistem pembiakan wanita

Untuk sistem pembiakan wanita, antioksidan (vitamin E, C), asid folik, yodium, magnesium, vitamin A dan D, omega 3, zat besi, tembaga, protein, arginin asid amino, lesitin dan kalsium sangat penting, yang terkandung dalam produk tersebut:

Telur - mengandungi lesitin, yang terlibat dalam pengeluaran hormon seks, dalam penyerapan vitamin. Membuang toksin dari badan. Senarai Meningkatkan Mood, Sumber Protein Lengkap.

Ikan berlemak (ikan tenggiri, ikan haring, salmon). Mengandungi Omega 3. Anti-radang. Menormalkan keseimbangan hormon. Bersama dengan makanan yang mengandung iodin, seperti rumput laut dan walnut, ini adalah pencegahan penyakit onkologi wanita. Penting untuk kesihatan dan kecantikan payudara wanita.

Minyak zaitun, biji-bijian gandum, selada. Mereka mengandungi vitamin E, yang merupakan salah satu yang paling penting untuk kesihatan wanita. Berpartisipasi dalam penghasilan hormon seks, mempengaruhi pengaturan kitaran hormon dan meningkatkan kemungkinan persenyawaan telur. Menghalang perkembangan mastopati.

Rosehip, buah sitrus, bawang. Mereka mengandungi vitamin C, yang merupakan antioksidan yang baik. Melindungi, memulihkan, menguatkan kesihatan wanita. Mereka adalah pencegahan barah yang baik.

Sayuran hijau dan berdaun. Sumber folat dan magnesium yang kaya. Sayuran berdaun membersihkan badan dengan baik. Juga, ia diperlukan untuk berfungsi sepenuhnya sistem saraf ibu dan janin. Mempunyai kesan anti-radang.

Rumpai laut, feijoa. Mereka mengandungi sejumlah besar yodium. Mereka adalah pencegahan barah utama, menekan gejala PMS, meningkatkan proses metabolik dalam badan.

Stevia. Ia adalah pemanis semula jadi. Membersihkan badan, menyembuhkan mikroflora organ genital, mengaktifkan metabolisme. Dibancuh seperti teh.

Bawang putih. Berjaya memerangi penyakit radang wanita. Oleh kerana terdapat sebatian sulfur, ia meningkatkan imuniti.

Kefir dan yoghurt dengan fermentasi semula jadi. Kaya dengan vitamin B, protein dan kalsium. Merangsang sistem imun. Berguna untuk kecenderungan keradangan.

Hati, mentega, wortel dengan mentega. Mengandungi vitamin A, yang penting untuk berfungsi dengan baik ovari.

Roti gandum, bijirin yang tidak dikupas, roti garing, dedak. Terima kasih kepada vitamin B yang dikandungnya, ia sangat penting untuk menghidupkan semula saluran pencernaan. Penting untuk sistem saraf. Mengambil bahagian dalam pemulihan keinginan seksual.

Produk pemeliharaan lebah. Kaya dengan unsur surih dan vitamin B dan C. Menguatkan imuniti, mengambil bahagian dalam sintesis prolaktin.

Makanan Laut. Kerana kandungan tembaga, yodium dan protein lengkap yang tinggi, ia sangat diperlukan untuk sistem pembiakan..

Cadangan umum

Untuk kesihatan sistem pembiakan, tubuh wanita memerlukan protein lengkap (daging, ikan, keju cottage), sayur-sayuran dan buah-buahan yang kaya dengan serat. Bijirin penuh dan sup sayur-sayuran, salad dengan tiram, kerang, kacang rapa dan sotong, keju kotej dengan buah-buahan kering, kue ikan kukus - hanya inilah yang diperlukan untuk berfungsi penuh sistem pembiakan.

Jangan lupa tentang kacang soya, gandum, gandum, lentil, serta epal, wortel, delima, yang merupakan sumber penuh fitoestrogen yang bertanggungjawab untuk normalisasi tahap hormon..

Makanan berpuasa yang berpanjangan dan tidak seimbang, serta makan berlebihan, sangat berbahaya bagi kesihatan wanita.

Kekurangan berat badan mengurangkan kemungkinan mengandung 3 kali ganda! Diet mono jangka panjang mengganggu pengeluaran hormon seks, dan juga menyebabkan "pembuangan" payudara.

Berat badan yang berlebihan mengurangkan peluang untuk melahirkan anak yang sihat, menyebabkan pasif dalam hubungan intim.

Kaedah tradisional untuk menormalkan kerja dan pembersihan sistem pembiakan wanita

Artikel itu telah menyebutkan sumber fitoestrogen, yang membantu menormalkan latar belakang hormon tubuh wanita. Dalam beberapa kes, fitoestrogen tidak hanya meningkatkan kesejahteraan wanita, tetapi juga menyumbang kepada penyerapan semula tumor yang disebabkan oleh kerosakan fungsi ovari..

  • Semanggi merah, misalnya, sangat bermanfaat untuk menopaus. Memulihkan hormon dan bahkan "menghilangkan" uban awal.
  • Donnik. Meningkatkan peredaran darah di dada, mengembalikan nada. Menggalakkan Pengeluaran Susu.
  • Lungaria mengandungi sejumlah besar fitoestrogen. Menindas pertumbuhan rambut yang berlebihan pada tubuh wanita (hirsutisme).

Sistem imun yang kuat sangat penting untuk pencegahan penyakit radang wanita. Untuk meningkatkan imuniti, disarankan menggunakan tanaman adaptogenik seperti serai, ginseng dan eleutherococcus.

Membersihkan sistem genitouriner

Untuk fungsi normal sistem genitouriner, ia memerlukan pembersihan toksin dan pencemar lain secara berkala. Cara terbaik untuk melakukan ini adalah mengupas padi, yang mempunyai sifat unik untuk mengikat dan membuang semua bahan yang tidak diperlukan di luar..

Untuk melakukan pembersihan beras, cukup dengan merendam beras yang sebelumnya dicuci dalam air semalaman. Setiap pagi, semasa perut kosong, anda perlu makan 2-3 sudu nasi, dimasak dalam sedikit air.

Produk berbahaya untuk sistem pembiakan wanita

  • Garam. Menyebabkan bengkak. Terutama dikontraindikasikan untuk kecenderungan PMS.
  • Kopi, teh, coklat. Memberi kesan buruk kepada tisu payudara. Meningkatkan tahap prolaktin. Sebilangan besar menyebabkan berlebihan sistem saraf.
  • Gula. Meningkatkan tahap insulin dalam badan, yang boleh menyebabkan pelbagai penyakit radang pada organ genital. Menyebabkan perubahan mood.
  • Alkohol. Mengganggu fungsi ovari. Secara negatif mempengaruhi pembentukan oosit, menyebabkan kemusnahannya.

Kami telah mengumpulkan poin yang paling penting mengenai pemakanan yang betul untuk sistem pembiakan wanita dalam ilustrasi ini dan kami akan berterima kasih jika anda berkongsi gambar di rangkaian sosial atau blog, dengan pautan ke halaman ini:

Masakan Jepun | Sushi | Gulung | Sashimi

Pesta Sarjana Muda - Body Sushi

Helo hello pembaca susi-kolej.

Adakah anda bujang? Adakah anda ingin mempunyai malam yang tidak dapat dilupakan? Pesta gaya Jepun - sushi badan sangat sesuai... Apa itu dan bagaimana, inilah artikel hari ini. Sepanjang tahun ini, banyak percutian melepasi kami dan kami ingin menghabiskan semuanya terutamanya menyeronokkan dan tidak biasa. Sama ada Tahun Baru, Hari Lahir, pesta bujangan, pesta sushi atau hanya pesta persahabatan, sushi yang menarik di badan sesuai untuk semua percutian... Dan pesta seperti itu juga boleh menarik minat orang bukan bujang, syarikat yang menyeronokkan atau kumpulan yang mesra.

Jadi apa sushi ini pada badan.

Dalam bahasa Jepun ini disebut nuotaimori. Menurut legenda, amalan Jepun yang misterius ini, di mana makan makan sushi dan sashimi dari tubuh telanjang gadis dara atau lelaki dilakukan, adalah latihan rohani. Seperti semua bahasa Jepun, makna dan falsafah tersembunyi di sini. Tetapi kami sangat menyesal, sedikit maklumat telah sampai ke dunia moden mengenai topik ini. Secara amnya, di Jepun sendiri, praktik ini lebih jarang berlaku berbanding di Eropah, Asia dan Amerika. Sudah tentu, orang moden menggunakan amalan ini lebih menyeronokkan atau hobi yang tidak biasa, tetapi mereka juga menggunakan budaya Jepun..

Apakah ritual sushi badan?

Hidangan Nuotaimori adalah seperti berikut. Seorang gadis atau lelaki yang dilatih khas, yang akan berfungsi sebagai meja sushi untuk para tetamu, mandi mandian aromatik khas dengan sabun, selepas itu mereka disejukkan di dalam air sejuk sehingga sushi tidak "mencair" di badan. Kemudian mereka berpakaian dengan betul dan diletakkan di atas meja. Selepas itu, hiasan badan dengan bunga dan buah-buahan bermula, dan tentu saja gaya, yang dipilih oleh para tetamu sushi, di seluruh badan. Apabila persiapan selesai, meja disajikan untuk setiap tetamu.
Lebih sering kanak-kanak perempuan mendapat permintaan daripada lelaki, tetapi kedua-duanya bersungguh-sungguh mempersiapkan ritual Jepun. Mereka perlu belajar berbaring sepenuhnya di meja selama berjam-jam. Mereka juga harus tetap tanpa emosi dan ekspresi wajah, tidak kira apa yang mereka bicarakan, atau mungkin para tamu bergurau atau mencucuknya dengan tongkat.

Tetamu atau pelanggan pesta sushi di badan hanya masuk ke bilik yang dihiasi dan dibawa makan, seperti di restoran biasa. Iaitu, para tetamu menikmati suasana, kecantikan badan dan rasa sushi. Setiap tetamu, menggunakan sumpit, mengambil sushi secara langsung dari badan gadis atau lelaki dan kemudian meletakkannya di pinggan untuk makanan selanjutnya.

Keseluruhan ritual ini mewujudkan suasana yang unik dan meninggalkan pengalaman yang tidak dapat dilupakan dalam jangka masa yang lama. Kawan-kawan, pesta sushi di badan boleh menjadi idea unik dan unik untuk percutian anda.

Itu sahaja untuk hari ini. Akhirnya, perhatikan video! Pendekatan muzik yang sangat luar biasa - seorang lelaki memainkan PIL!