Kek cawan dalam cawan buku

Nama: Kek cawan keajaiban dalam cawan
Pengarang: Yurysheva Yana
Penerbit: Eksmo
Tahun: 2016
Halaman: 66
Format: PDF
Saiz: 18 Mb
Bahasa Rusia

Siapkan karya agung dalam 5 minit! Yang diperlukan hanyalah cawan dan microwave! 3 minit untuk bersiap, 2 minit untuk bersiap, dan kek aromatik yang enak sudah siap! Pencuci mulut ini akan menggembirakan anda untuk sarapan atau semasa kedatangan para tetamu. Dalam buku kami, kami telah mengumpulkan resipi ringkas dan ringkas untuk kek cawan yang lazat dalam cawan. Epal, coklat, pisang, diisi, krim dan banyak lagi. Membakar tidak akan menjadi masalah lagi. Masak dan kejutkan!


TURBO BIT.NET TIDAK BEKERJA? ADA PENYELESAIANNYA, KLIK DI SINI!

Kek cawan dalam cawan. Mima Sinclair

Kemuncak buku

  • 40 resipi untuk kek, mufin dan pastri yang sedap dan senang disediakan;
  • Cadangan dari stylist makanan terkenal;
  • Pencuci mulut Microwave Terbaik dalam 5 minit sahaja.

Mengenai edisi

Ia mengandungi resipi untuk pencuci mulut yang lazat, untuk penyediaannya, anda hanya memerlukan ketuhar gelombang mikro, cawan dan beberapa produk mudah.

Ia unik kerana ia mengajar anda cara memasak kuih mini hanya dalam beberapa minit! Tidak ada sampah, tidak ada timbunan pinggan yang tidak dicuci dan tidak perlu repot! Tetapi dengan senang hati! Resipi seperti itu selalu mengatasi yang tradisional. Bagaimanapun, mereka tidak memerlukan ketepatan yang melampau, tanpa itu, jika dalam pembakaran biasa, bukan sahaja membuang masa, tetapi juga menterjemahkan banyak bahan mahal.

Tetapi kelebihannya juga tidak berakhir di sana. Faktanya ialah memasak dalam ketuhar gelombang mikro sangat mudah dan menarik sehingga dari masa ke masa anda dapat belajar bagaimana membuat sendiri resipi menarik. Perkara utama adalah tidak terbawa-bawa. Pada akhirnya, ia mungkin mempengaruhi angka anda..

Mengapa kek cawan lebih baik?

  • Ia sangat bergaya. Resipi seperti itu sangat popular di seluruh dunia..
  • Ia mudah. Untuk memasak, anda hanya memerlukan microwave, cawan dan makanan biasa.
  • Ini adalah peluang unik untuk memanggang kek hanya dalam 5 minit.
  • Ia selesa. Selepas semua persiapan, anda tidak perlu mencuci pinggan mangkuk.
  • Ia sangat sedap.
  • Ini sangat mudah, kerana mustahil untuk membuat kesilapan dalam jumlah ramuan..
  • Ia menarik. Terdapat bukan sahaja resipi klasik, tetapi juga asli untuk kuih mini dari cawan.
  • Ini berguna. Terdapat pilihan untuk membuat pencuci mulut yang lazat tanpa telur, gluten atau susu.
  • Ini bagus kerana semua produk digunakan tanpa sisa.

Dewan kuliah

Buku ini ditulis untuk orang yang suka membuat roti buatan sendiri dan menghargai masa mereka..

Beberapa perkataan mengenai pengarang

Mima Sinclair adalah penata makanan London yang terkenal dan juga pengarang banyak resipi yang telah muncul di halaman buku masakan dan majalah, khususnya Sainsbury's. Pada satu masa, dia bekerja dengan koki terbaik, menyiapkan teks, video dan kandungan lain untuk projek masakan yang popular..

Semasa membuat bukunya, Mima menggabungkan yang mungkin dan yang mustahil di dalam pinggannya, secara peribadi memeriksa hasil eksperimen seperti itu, yang sering dipompa oleh letupan sebenar di dalam gelombang mikro. Walaupun begitu, semua resipi yang disertakan dalam buku ini sangat sesuai. Ini adalah sejenis arahan, yang menunjukkan jumlah produk yang diperlukan, dan kekuatan oven, dan masa memasak. Oleh itu, mustahil untuk menjadi bingung dalam diri mereka. Sebaliknya, mereka senang bekerja. Dan lebih menyenangkan untuk menikmati hasil kerja anda..

Kek cawan dalam cawan. 40 pencuci mulut yang cepat dan lazat

Resipi pencuci mulut yang lazat yang memerlukan cawan, microwave dan beberapa bahan sederhana.

Adakah anda ingin meletakkan cawan biasa di dalam ketuhar gelombang mikro dan membuat pencuci mulut dalam 10 minit dari bahan termudah yang tidak perlu anda timbang, tanpa sisa dan sisa, tanpa timbunan pinggan kotor yang perlu anda cuci kemudian? Apa tangkapannya? Tiada muslihat.

Memanggang mengikut resipi tradisional adalah tugas yang menyusahkan dan tidak selalu mudah, kita masing-masing mempunyai pengalaman pahit kita sendiri. Ini seperti sains yang tepat: anda mengambil terlalu sedikit dari yang lain atau yang lain, dan akibatnya sangat serius. Anda boleh membuang produk mahal dan membuang banyak masa.

Sebaliknya, makanan yang dipanggang dalam cawan disediakan dengan cepat dari sekumpulan bahan minimum, yang tidak sukar diukur. Ketuhar gelombang mikro sangat mudah sehingga anda akan mula hadir dengan resipi anda sendiri..

Memanggang di dalam cawan mempunyai satu kelemahan, sangat mudah untuk disiapkan sehingga anda boleh mula menikmati kuih mini setiap malam..

Sepuluh alasan yang baik untuk membuat kek cawan:

1. Ini adalah trend baru dalam memasak, yang kini mengambil alih seluruh dunia;

2. Semua yang anda perlukan: cawan, microwave dan produk sederhana;

3. Anda boleh membuat kek dalam 5 minit;

4. Hampir tidak ada yang perlu dicuci selepas itu;

5. Dan tidak ada sisa;

6. Kek sangat sedap;

7. Adalah sukar untuk membuat kesilapan dalam memanggang dalam cawan, seperti halnya kuih tradisional;

8. Terdapat kedua-dua resipi klasik dan yang baru;

9. Terdapat resipi untuk kek bebas gluten, tanpa telur dan tanpa susu;

10. Adakah anda benar-benar memerlukan alasan lain?

Kek cawan dalam cawan. 40 resipi cepat dan sedap. Mima Sinclair - ulasan

Buku yang sangat berguna mengenai kek cawan yang lazat

Buku itu dipesan dari OZON. Ditulis oleh stylist makanan terkenal London Mima Sinclair (diambil dari keterangan) dan diterjemahkan sepenuhnya ke dalam bahasa Rusia. Buku itu dihantar dengan cepat, tanpa kerosakan.

Buku ini mempunyai penutup yang ketat dengan penutup yang baik. Halaman buku berwarna terang, dicetak di atas kertas tebal. Pada mulanya, buku ini, seperti banyak buku lain, mempunyai pengantarnya, buku ini menceritakan tentang penulisan buku, dan juga nasihat mengenai apa yang harus digunakan sebagai bahan. Contohnya, dalam jumlah berapa campuran tepung dan serbuk penaik, minyak apa yang diperlukan.

Resipi yang disajikan dalam buku ini tidak memerlukan ramuan yang tidak dapat anda bayangkan (baik, kecuali jika anda selalu dapat membeli semua perasa yang diperlukan di satu tempat), atau pengalaman memasak, dan lebih-lebih lagi dalam penaik. Setiap resipi dilengkapi dengan gambar berwarna dan petua untuk menghias kek siap. Apa yang saya suka mengenai buku ini, selain kesederhanaan memasak, adalah ketiadaan frasa "hangat sehingga hidangan siap" atau seumpamanya. Sebaliknya, waktu memasak yang tepat ditunjukkan pada kekuatan gelombang mikro yang diberikan (biasanya 3 tahap daya diberikan), walaupun tidak ada yang membatalkan pemeriksaan kesediaan dengan tusuk gigi, dan anda tahu ketuhar gelombang mikro anda lebih baik. Ya, ia adalah microwave, semua kek cawan dimasak di dalamnya. Semua bahan dicampurkan dalam cawan kecil (250-350 ml (1 porsi), sementara perlu diingat bahawa isi kek siap jauh lebih besar daripada campuran yang disediakan) dan kemudian dihantar ke gelombang mikro selama beberapa minit. Maksudnya, dari perkakas dapur anda memerlukan cawan, pukul atau garpu untuk mencampurkan bahan-bahan, ketuhar gelombang mikro, dan sudu untuk memakan produk siap.

Buku ini membolehkan anda mendapatkan muffin yang enak setelah hanya menghabiskan 10-15 minit untuk memasak. Ini akan membolehkan anda mengejutkan tetamu yang tidak dijangka dengan kek cawan yang lazat, atau menggembirakan diri anda setelah seharian bekerja tanpa mengganggu. Buku ini juga dapat dijadikan hadiah yang baik untuk 8 Mac yang akan datang.

Salah satu resipi yang telah saya buat adalah muffin lobak merah. Muffin ternyata sangat sedap. Resipi juga boleh diubah mengikut keinginan anda, yang sebenarnya saya lakukan, kerana tidak ada bumbu, dan saya juga melakukannya tanpa menghias muffin dengan kacang.

Anda juga boleh menambah jumlah ramuan dan membuat pai kecil dari campuran yang dihasilkan dalam periuk atau oven yang perlahan, tetapi anda mesti bersedia bahawa waktu memasak akan meningkat, sementara rasanya tidak akan merana. Cuba semuanya pada muffin wortel yang sama.

Kek cawan dalam cawan

40 pencuci mulut yang cepat dan lazat

Kek cawan dalam cawan

40 pencuci mulut yang cepat dan lazat

Mengenai buku

Resipi pencuci mulut yang lazat yang memerlukan cawan, microwave dan beberapa bahan sederhana.

Adakah anda ingin meletakkan cawan biasa di dalam ketuhar gelombang mikro dan membuat pencuci mulut dalam 10 minit menggunakan bahan termudah yang tidak perlu anda timbang - tidak ada sisa atau sisa, tanpa timbunan pinggan kotor yang perlu anda cuci kemudian? Apa tangkapannya? Tiada muslihat.

Membakar mengikut resipi tradisional menyusahkan dan tidak selalu mudah, kita masing-masing mempunyai pengalaman pahit kita sendiri. Ini seperti sains yang tepat: jika anda mengambil terlalu sedikit dari yang lain, atau terlalu banyak yang lain, akibatnya sangat serius. Anda boleh membuang produk mahal dan membuang banyak masa.

Sebaliknya, makanan yang dipanggang dalam cawan disediakan dengan cepat dari sekumpulan bahan minimum, yang tidak sukar diukur. Ketuhar gelombang mikro sangat mudah sehingga anda akan mula hadir dengan resipi anda sendiri..

Terdapat satu kelemahan untuk membuat roti bakar - mereka sangat mudah disediakan sehingga anda boleh mula makan kuih mini setiap malam..

Sepuluh alasan yang baik untuk membuat kek cawan:

1. Ini adalah trend baru dalam memasak, yang kini mengambil alih seluruh dunia;

2. Yang anda perlukan hanyalah cawan, microwave dan makanan sederhana;

3. Anda boleh membuat kek dalam 5 minit;

4. Hampir tidak ada yang perlu dicuci selepas itu;

5. Dan tidak ada sisa;

6. Kek sangat sedap;

7. Adalah sukar untuk membuat kesilapan dalam memanggang dalam cawan, seperti halnya kuih tradisional;

8. Terdapat kedua-dua resipi klasik dan yang baru;

9. Terdapat resipi untuk kek tanpa gluten, tanpa telur dan tanpa susu;

10. Adakah anda benar-benar memerlukan alasan lain?

Buku ini untuk siapa

Untuk semua orang yang suka resipi ringkas dan cepat.

Kek cawan dalam cawan

Memasak roti bakar dalam ketuhar gelombang mikro - cepat dan mudah

Kek cawan dalam cawan. 40 pencuci mulut yang cepat dan lazat.

40 Kek Segera Untuk Membuat Microwave.

Pencuci mulut yang lazat dimasak dalam cawan dalam ketuhar gelombang mikro adalah trend baru yang telah mendapat populariti di dunia. Ia cepat, senang, enak!

Resipi akan diperlukan. Walaupun anda boleh menggunakan resipi penaik yang biasa, ia tidak selalu sesuai: ketuhar gelombang mikro berbeza dengan ketuhar biasa, ada kehalusan. Dan resipi anda. Terdapat sebanyak 40 daripadanya dalam buku ini. Lebih daripada cukup, anda juga boleh membuat pembetulan dan bereksperimen dalam setiap resipi. Pilih resipi yang anda suka, campurkan ramuannya, dan dalam 5 minit anda akan mendapat pencuci mulut yang lazat di atas meja anda: beri, coklat, krim, kelapa - apa sahaja yang anda mahukan!

Jadi, ambil - resipi untuk pencuci mulut yang lazat, yang mana satu cawan, microwave dan beberapa bahan mudah sudah mencukupi.

Kami meletakkan cawan biasa dengan adunan di dalam ketuhar gelombang mikro dan menyediakan pencuci mulut dalam 10 minit dari bahan-bahan termudah yang tidak perlu ditimbang - tidak ada sisa dan sisa, tidak ada timbunan pinggan kotor yang perlu dicuci kemudian! Oleh itu, anda boleh memberi makan sendiri selepas bekerja, dan tetamu yang tiba-tiba datang kepada anda..

Mug, microwave, bahan-bahan sederhana. - semua yang diperlukan!

Apa yang boleh anda buat kek cawan dalam cawan?

Apa tangkapannya? Tiada tangkapan. Hanya kita, orang, tidak langsung memikirkan ini - bahawa microwave juga boleh digunakan untuk menyediakan pencuci mulut yang lazat.

Membakar mengikut resipi tradisional menyusahkan dan tidak selalu mudah, kita masing-masing mempunyai pengalaman pahit kita sendiri. Ini seperti sains yang tepat: jika anda mengambil terlalu sedikit dari yang lain, atau terlalu banyak yang lain, akibatnya akan teruk. Anda boleh membuang terjemahan produk dan membuang banyak masa. Namun, membakar kek dalam ketuhar konvensional dalam masa kurang dari setengah jam atau satu jam tidak akan berfungsi, dan produk mesti dicampurkan dalam mangkuk yang berasingan. Sesungguhnya, ini adalah keseluruhan proses yang tidak selalu ada masa. Dan keinginan.

Dan makanan yang dipanggang di dalam cawan disediakan dengan cepat dari sekumpulan bahan minimum, yang tidak sukar diukur - kami hanya meletakkan semua yang kami perlukan di dalam cawan dan selesai. Ketuhar gelombang mikro sangat mudah dan menyeronokkan sehingga anda akan mula hadir dengan resipi anda sendiri..

Terdapat satu kelemahan untuk membuat roti bakar - mereka sangat mudah disediakan sehingga anda boleh mula makan kuih mini setiap malam. Oleh itu, anda mesti menyediakan resipi sihat untuk makanan ringan.!

Sepuluh sebab membuat kek cawan:

1. Ini adalah trend baru dalam memasak yang mengambil alih dunia;

2. Yang anda perlukan hanyalah cawan, microwave dan produk ringkas yang anda ada di rumah;

3. Anda boleh membuat kek dalam 5 minit;

4. Hampir tidak perlu dicuci selepas memasak;

5. Tiada sisa;

6. Kek sangat sedap;

7. Semasa membakar dalam cawan, sukar untuk membuat kesilapan dengan resipi, seperti halnya kuih tradisional;

8. Terdapat kedua-dua resipi klasik dan yang baru;

9. Terdapat resipi untuk kek tanpa gluten, tanpa telur dan tanpa susu;

10. Adakah anda benar-benar memerlukan alasan lain?

Buku ini diterbitkan dengan cemerlang: format yang mudah (17x24 cm), kulit keras, kertas tebal, penanda buku pita. 96 halaman. Berwarna gambar makanan siap.

Pada awal buku - secara ringkas mengenai apa itu penaik dalam cawan, penerangan mengenai bahan utama di halaman, tentang memilih cawan dan sedikit mengenai microwave, kisah tentang apa yang anda boleh dan tidak boleh lakukan. Dan itu sahaja, anda sudah selesai - maka ada resipi:

  • Maze
  • Kedai saya
  • mufin klasik untuk setiap hari
  • pencuci mulut untuk meja perayaan
  • pencuci mulut pesta koktel
  • pencuci mulut yang diresapi

Buku ini ditujukan untuk semua orang yang menyukai resipi ringkas dan cepat, yang suka memasak, tetapi tidak selalu dapat menghabiskan satu atau dua jam untuk apa yang mereka gemari. Bagi mereka yang mempunyai tetamu yang kerap. Bagi pencinta roti dan manis, aromatik dan halus, semuanya baru dan asli.

Pengarang buku itu, Mima Sinclair, adalah penata makanan popular yang berpusat di London, pengarang banyak resipi yang diterbitkan di majalah Sainsbury dan buku masakan. Mima telah bekerjasama dengan banyak koki teratas dan telah menyiapkan teks, video dan kandungan lain untuk pelbagai projek masakan. Dia adalah seorang profesional yang sebenar.

Untuk bukunya, dia mencuba banyak kombinasi makanan dan memeriksa semua resepnya, berulang kali menghadapi letupan di dalam ketuhar gelombang mikro (dan ini berlaku, tetapi tidak sesuai dengan resipi dalam buku ini). Anda tidak perlu melakukan eksperimen dengan begitu berbahaya - ikuti arahan dan kami sentiasa mendapat keputusan yang baik. Semua resipi penaik dalam cawan dalam buku ini sangat tepat: anda tidak boleh membuat kesilapan dan keliru dengan mengikuti arahan terperinci yang mengandungi kedua-dua jumlah produk, dan kekuatan ketuhar gelombang mikro, dan masa memasak pencuci mulut..

Dalam foto - beberapa halaman buku. Contoh resepi. Nasib baik dan selera makan!

Kek cawan keajaiban dalam cawan

Untuk memuat turun buku

Tentang buku "Miracle Cupcakes in a Circle"

Siapkan karya agung dalam 5 minit! Yang diperlukan hanyalah cawan dan microwave! 3 minit untuk bersiap, 2 minit untuk bersiap, dan kek aromatik yang enak sudah siap! Pencuci mulut ini akan menggembirakan anda untuk sarapan atau semasa kedatangan para tetamu. Dalam buku kami, kami telah mengumpulkan resipi ringkas dan ringkas untuk kek cawan yang lazat dalam cawan. Epal, coklat, pisang, diisi, krim dan banyak lagi. Membakar tidak akan menjadi masalah lagi. Masak dan kejutkan!

Di laman web kami, anda boleh memuat turun buku "Wonderful Cupcakes in a Circle" karya Yana Yurysheva secara percuma dan tanpa pendaftaran dalam format pdf, baca buku secara dalam talian atau beli buku di kedai dalam talian.

Kek cawan dalam cawan buku

Bahan laman web adalah untuk tujuan maklumat dan bertujuan untuk tujuan pendidikan. Pendapat para penyunting mungkin tidak bertepatan dengan pendapat pengarang. Mencetak semula bahan laman web dilarang tanpa kebenaran bertulis dari SIA "ALP-Media" dan pengarangnya. Hak pengarang dan penerbit dilindungi.

Mengenai projek | Peraduan | Direktori Sosial | Pautan

Bahan laman web adalah untuk tujuan maklumat dan bertujuan untuk tujuan pendidikan. Pendapat para penyunting mungkin tidak bertepatan dengan pendapat pengarang. Mencetak semula bahan laman web dilarang tanpa kebenaran bertulis dari SIA "ALP-Media" dan pengarangnya. Hak pengarang dan penerbit dilindungi.

Ulasan buku “Cupcakes dalam bulatan. 40 pencuci mulut yang cepat dan lazat "

Saya sangat suka coockie. Pada mulanya, saya bermula dengan mengambil resipi dari buku dan mencuba mengulanginya di dapur saya. Sekarang saya cuba bereksperimen, mengubah suai dan membuat sesuatu yang saya sendiri. Sudah tentu, ini tidak selalu berlaku. Kadang-kadang saya mengambil resipi dari buku, memasaknya, dan kemudian menerangkan semua peringkat penyediaan (dengan nota saya sendiri dan perubahan kecil) di blog saya.

Baru-baru ini idea lahir untuk membuat bahagian yang disebut "Ulasan Buku Cook" di mana saya akan sangat membina dalam menerangkan kebaikan dan keburukan buku masakan kegemaran saya. Saya akan mulakan bahagian ini dengan buku berjudul Cupcakes in a Mug. 40 pencuci mulut yang cepat dan enak ".

kebaikan

  1. Buku ini sangat cantik, semua gambar diambil dengan 10 mata. Anda mahu melihat mereka dan kadang-kadang masuk ke dalam dan memakan sepotong kek yang disediakan. Pendek kata - mata bergembira, dan perut menuntut untuk memasaknya yang enak.
  2. Pada awal buku, pengarang memberikan arahan yang jelas mengenai cara menyediakan kek cawan dengan betul dalam cawan sehingga ternyata cantik, betul dan enak..
  3. Buku ini dibahagikan kepada beberapa bab, di mana masing-masing anda boleh mendapatkan resipi menarik untuk diri sendiri - pencuci mulut klasik, kek cawan untuk meja perayaan, pencuci mulut untuk pesta koktel (sebagai contoh, buku ini mempunyai pencuci mulut yang dipanggil Pina Colada), serta kek cawan yang diresapi.
  4. Semua resipi sangat ringkas, dijelaskan dengan jelas dan betul-betul dimasak selama 10-15 minit.
  5. Walaupun anda berada di rumah dan anda terlalu malas untuk pergi ke kedai, tetapi anda benar-benar mahukan sesuatu yang manis, maka 95% dalam buku ini anda akan menemui resipi yang dibuat dari bahan-bahan yang anda pasti ada di rumah - telur, tepung, susu, mentega, dll. gula.

Kekurangan

  1. Apabila anda memasak mufin di dalam ketuhar, ia sangat lembut dan lembut. Malangnya, kek cawan dalam cawan mempunyai konsistensi yang agak padat dan tidak terlalu lembut..
  2. Hasilnya terlalu banyak adunan konvensional. Anda cepat-cepat makan bahagian atas dengan hiasan, dan kemudian ada doh sederhana dalam cawan. Oleh itu, nasihat saya kepada anda adalah menghidangkan bersama mangkuk muffin dengan jem, sos karamel / coklat, atau tuangkan sirap gula ke atas muffin supaya lebih lembut dan berair di dalamnya. Ini juga merupakan pilihan yang baik untuk menambahkan kepingan coklat, marmalade, marshmallow, toffee atau beri ke adunan untuk mempelbagaikan pencuci mulut dan menyegarkannya..

Kesimpulannya

Buku ini sangat berwarna, dengan kandungan yang tidak biasa, resipi yang cukup ringkas dan bagus. Anda tidak akan menemui karya masakan di dalamnya, tetapi dengan tergesa-gesa anda boleh mendapatkan pencuci mulut yang lazat..

Cara membuat kek cawan dalam cawan atau buku baru dari rumah penerbitan "Mann, Ivanov and Ferber"

Anda mungkin pernah mendengar bahawa anda boleh memasak banyak pencuci mulut di dalam ketuhar gelombang mikro. Anda pasti tertanya-tanya bagaimana membuat kek cawan dalam cawan. Pasti anda menyoal maklumat dan, mungkin, malah cuba memasak sesuatu yang serupa. Berita baik - sekarang anda tidak boleh meminta nasihat daripada enjin carian, tidak berfikir, tidak ragu-ragu, tetapi hanya mengambil buku baru dari rumah penerbitan "Mann, Ivanov dan Ferber" "Cupcakes in a Mug" dan memasak sesuatu yang benar-benar menarik menurut resipi yang terbukti dan tidak biasa!

Saya tidak fikir bahawa idea memasak kek cawan dalam ketuhar gelombang mikro akan kelihatan baru atau tidak biasa bagi seseorang - mungkin semua orang yang entah bagaimana biasa dengan aktiviti viral di Internet telah melihat gambar yang dipromosikan dengan pastri yang indah mengintip dari cawan biasa. Gambaran inilah yang terlintas di fikiran saya - kek coklat paling ringkas, terus terang, sedikit kering dan agak membosankan. Buku "Cupcakes in a Mug" membuat saya kagum dengan pelbagai idea - ternyata teknologi membuat pencuci mulut dalam ketuhar gelombang mikro tidak terhad kepada satu resipi ulangan yang telah membuat semua orang maju.

Charlottes, flip pies, mousses dan puding, muffin, cheesecakes dan juga kek hari jadi - dengan Cupcakes in a Cup anda dapat merealisasikan banyak idea menarik! Buku ini mengandungi pilihan yang tidak biasa dan tidak standard, dan masing-masing disajikan dalam format yang menyelerakan sehingga anda ingin segera berlari ke dapur dan memasak.

Sangat menyenangkan buku ini tidak hanya mengandungi resipi kering - penulis menerangkan prinsip umum bekerja dengan pencuci mulut dalam cawan, memberitahu bagaimana dan mengapa memilih bahan, apa yang harus dicari dan bagaimana mengelakkan kesilapan yang paling biasa.

Perbualan yang berasingan adalah mengenai hiasan dan hiasan: setiap foto disajikan sebagai karya agung, memberi inspirasi untuk mengulang dan melakukan sekurang-kurangnya separuh daripada sesuatu yang serupa. Secara keseluruhan, buku yang sangat memberi inspirasi!

Seperti edisi lain "MYTH", "Cupcakes in a Circle" ternyata sangat baik - kualiti cetakan yang luar biasa, gambar yang indah, kertas yang indah, idea yang luar biasa. Sangat menyenangkan untuk membaca buku ini, anda ingin mempertimbangkannya, menikmatinya, menjilat bibir, menikmati, menanti.

Mereka mengatakan bahawa di Rom kuno, utusan yang membawa kabar baik diberi penghargaan dengan murah hati. Saya tidak menuntut hadiah harta karun, tetapi saya akan gembira jika anda menghantar "terima kasih" maya untuk maklumat hebat - mulai 2 November, "Mann, Ivanov dan Ferber" secara rasmi membuka barisan buku yang berasingan mengenai gaya hidup sihat. Untuk menghormati ini, mereka memberikan diskaun 50% untuk SEMUA e-buku arahan - dalam masa 4 hari anda boleh membeli sebarang edisi elektronik dengan harga yang sangat, sangat menyenangkan. Bukankah menggoda?